Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ruumiinlämpöni on myös hieman koholla. Taidan varmistaa asian kohtapuoliin ns. kaksipistemittauksella. Saa varmemman tuloksen kuin vain yhdestä kohdasta mittaamalla. Eli ei muutaku mittatikku persreiän kautta kielen alle.

Ns. kutipaperille. Jos tietät mitä tarkoitan. Nessu monella käytössä tässä tarkoituksessa. Jatkuva vuodatus voi aiheuttaa myös ärtyneitä ja punottavia alueita. Ei tee hyvää jatkuva kosteus, nääs.

Olen ollut käsityksessä että vesa juo vain teetä. Käsitykseni on ollut väärä.

Olen Miehistynyt ja ruvennut sumpittelemaan.

- - - Updated - - -

En tiedä olenko Miehistynyt.

- - - Updated - - -

20

Karvat kasvaa jo.

- - - Updated - - -

19

- - - Updated - - -

#ehhehe

file.webp

Itsehän en niin pelkästään sumpista välitä, mutta sen pihistäminen on mukavaa. Teen sitä usein aamulla, päivällä ja joskus jopa illalla.

- - - Updated - - -

Kossu kolalla. Tajusin!

Sumpit on myrkyllisiä. Valtio säätelee niillä ihmisiä. Redbull on ainoa mitä uskaltaa juua kofeiinitabujen kera toki.

- - - Updated - - -

Ei vittu tarvis mennä Tieto Kone Kaupoille. Vihaan ostaa mitään kallista. Ja tonnin mäkki on vitun kallis.

- - - Updated - - -

Toisaalta aika hölömöö omistaa muutaman tonnin kamerakalusto eikä oo tietokonetta millä kattoo kuvia :D

Olen myös jopa harkinnut ostavani kotiini kahvinporoja. Kahvintekoväline löytyy jo.

En oo vielä jaksanu, olen ulkoistanut pihistysvastuun.

Mä just tykkään ostaa kaikkea kallista. Siinä on sitä ostamisen meininkiä. Varsinkin, kun yleensä tulee se ostosrapeli ja semmonen voimakas väärinostamisen tunne. Se on yks niistä perusasioista elämässä. Tappiomielialan kanssa eläminen.

- - - Updated - - -

Ämmä sillä kuvailee enimmäkseen.

Hmm. Onko kamera asetettuna jalustalle, vakioidussa paikassa esim. makuuhuoneessa. Stillit harvinaisempaa materiaalia?

Minä olen kyllä niin vitun hintatietoinen, että kaiken mitä vaan kehtaan ostan käytettynä. Saa samalla rahalla vaan vitusti parempaa.
Mitä ei viitsi käytettynä ostaa, se kasataan itse tai tilataan ulkomailta.

- - - Updated - - -

Just meinasin kanssa kysyä, että onko se pikkurouvan käytössä oleva kamera kosteudenkestävä ?

Mä just tykkään ostaa kaikkea kallista. Siinä on sitä ostamisen meininkiä. Varsinkin, kun yleensä tulee se ostosrapeli ja semmonen voimakas väärinostamisen tunne. Se on yks niistä perusasioista elämässä. Tappiomielialan kanssa eläminen.

- - - Updated - - -

Hmm. Onko kamera asetettuna jalustalle, vakioidussa paikassa esim. makuuhuoneessa. Stillit harvinaisempaa materiaalia?

Toi ostorapeli on mulla sanoinkuvaamaton aina. Just ostin sähkölämmitteisen peiton heräteostoksena kun halvalla sain. Oli silti kallis. Ja ihan vaan vitunsaannintakia. Krapeli infernaalinen.

Eäh, eläimistä on kaikki kuvat.

MUTTA, etsin pitkään stylusta tapletille, jossa olis lazer pää, jolla voisin kiusaa kissoja. Expertillä 39e! Tilasin ebaystä kotiintuotuna eurolla. Yhden ostin, mitä mä kahdella. Ja olis maksanut kakseuroa. Kyllä pitää iltarukouksessa kiittää kiinan pikkulapsia. Jos rukoilisisin siis.

- - - Updated - - -

Eiköhän mun rungot ja putket kosteutta kestä. Kamerasta puhutaan edelleen.

Minä olen kyllä niin vitun hintatietoinen, että kaiken mitä vaan kehtaan ostan käytettynä. Saa samalla rahalla vaan vitusti parempaa.
Mitä ei viitsi käytettynä ostaa, se kasataan itse tai tilataan ulkomailta.

Mulla on kyllä kans vähän tota vikaa. Omin kätösin on tullut tehtyä mm. vähän huonekaluja, kitara, toinen on kesken, kitaravahvistin, efektipedaaleja, talo, autotalli (pitkästä tavarasta, huom.), ruokaa jne.. etseteraa etseteraa.

Back
Ylös Bottom