Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää päätin kuntit että en koske enään ikinä toisten autonromuihin. Kyytiin voin mennä, mutta korjaa en!

Yhtä kiaa käynyt nyt kolme kertaa laittaan. Mittariston taustavalot sammu, kun yks mikropiiri lämpeni tarpeeks. Vaihdoin uuden niin kiekkamittari ja nopeusmittari tippu pois pelistä ja auton ajetut kilometrit tippu nollaan. No eikun vanhaa paikalleen ja nyt se saatanan pirulainen temppuilee.

Taidan sanoo jatkossa, että ei kiinnosta.

Oisko päivä sumpin pihistelyn aika?

Irmalla on sen verran asteekkiverta että ton sydämen viemisen voi ottaa kirjaimellisesti.

Ei oo ku pohjalais- ja karjalaisverta, ei tällä sekotuksella mitää sydämiä viedä.

Ai mutta huoltomieheltä teki mieli repiä pää irti, kun se tuli tekemään silikonitarkistusta aamusella. Teki mieli sille huutaa, että ei ole eikä tule. Mutta ehän mää kehannu.. sanoinki sitten vaan, että täälä nukutaan vielä.

Eeei kuules. Väität siis että elimelläsi on oma tahto ja oma sydän? Kaunista, niin kaunista!

Kyllä se niin vaan on.
Mä tarviin rahaa.
Jos olisin nainen,
olisin huora paitsi jos,
olisin lesbo.
Nyt voisin olla seuralainen,
tai kansanedustaja.
Mutta nyt vain olen,
ruokailija.

Miltei runoilija tahi sanoittaja.

- - - Updated - - -

Herkkä tai kova taiteilija.

- - - Updated - - -

Oman elämän ö-luokan maalari.

Rahaa saa kun menee töihin. Kuulemma. Tosin työ ja työtekijä ei aina kohtaa. Sille en minä mitään mahda!

Kahvi + pätkis :kuola::haart:

- - - Updated - - -

Nyt alko tekeen mieli, isokin, Mars-jäätelöö. Viimekeväänä tiputin joku 8 kg painoa vaikka lähes joka päivä meni töissä Mars-jäde :D

Mitässitte?

Ruokailtu: on.

- - - Updated - - -

Siirtyisiköhän tänään kahvittelussa uudelle: tasolle?

- - - Updated - - -

Nimittäin kahvinjuontiin puolenpäivän jälkn.

Back
Ylös Bottom