Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinas et vaihdettas mun auto ladaan :D

Tähän sopii eräs tarina moottoripyöristä. Miska alkoi ehdotella vaimolle moottoripyörän hankinnasta. Vaimo suuttui, huusi ja sakset meni kii. Raimo osti moottoripyörän. Vaimo suuttui, huusi ja sakset meni kii.

Lopputulema herroilla muuten sama, paitsi Raimolla mopo, Miskalla ei. Sonninkin olis pitäny eka hankkia niva, joka on miehekkäin auto ever, ja sitten keskustella asiasta :)

Kaveri nukkuin pois la-su yönä, olin toiseksi viimeinen joka tän ukon näki hengissä.
Nyt sitä vasta tajuaa että ei saatana, hipa ei tule enää ikinä kahville eikä dokaamaan.
May he rest in peace:haart:

Vielä noin 8h tehokasta, jäljellä.

- - - Updated - - -

noin 50min tehokasta takana.

- - - Updated - - -

Syy: sakemannet.

- - - Updated - - -

Saksalaisilla on työllistävä vaikutus: Minuun.

- - - Updated - - -

Ei näy palkassa.

- - - Updated - - -

Olen perinteinen työmies, en ole tyytyväinen palkkaani, työnteko syö miestä.

- - - Updated - - -

Onkohan Kontsalla jo V.I.P.

Itsellä olisi tässä hommaa vaikka kolmelle kädelle, mutta kun käsiä on vain kaksi ja yhdellä on raavittava munia, niin tää tärkein, eli Pakkikselle kirjoittaminen on vähän hidasta sillä jäljelle jäävällä kädellä.

Vittu. Kuntit. Kolme kuukautta kestänyt nuha oli eilen jo huipentua kuumeeseen, mutta ei se perkele noussu. Kuume siis. Taidan tänään hakea työterveystohtorittarelta reseptin myrkkyihin.

Pahoittelut kansankielisen ilmaisun käyttämisestä, millä kuvattiin NAISen sukuelintä.

Irmalla on sen verran asteekkiverta että ton sydämen viemisen voi ottaa kirjaimellisesti.

Nousiko aamulla?
Otitko näpit?

Minä, en: kerinnyt. kiireonkiire

- - - Updated - - -

Ei huvita!

- - - Updated - - -

Johnnyä taitaa huvittaa, kun ei tänne kerkee kiiruiltansa.

- - - Updated - - -

Myös MÖYKKYNEN olisi kiva lisä Vesa Keskinen ketjuun.

Back
Ylös Bottom