Ihan hyvin. Arkena menee 1-2 kuppia edelleen, viikonloppuisin saattaa mennä jopa 1-4. Tää taitaa olla ihan sopiva määrä mulle.
Lunta oli tullu kans, auramies oli ollu hommissa myös.
Hyvä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan hyvin. Arkena menee 1-2 kuppia edelleen, viikonloppuisin saattaa mennä jopa 1-4. Tää taitaa olla ihan sopiva määrä mulle.
Lunta oli tullu kans, auramies oli ollu hommissa myös.
Oli aika hyvin lunta tullut yöllä. Plussat auraajille, että tiet olivat hyvin hoidetut!
Ei vaan meilläpäin. Itse oman pihan joutu kolaamaan, jotta pääsi autolla pois! [Missä naiset?] Ja jouduin 200-300m auraamaan Hondalla tietä. Oli pakko vetää sen mitä kuluki kun krahnutti pohja kiinni. Päätiet oli toki auki.
Hommaa semmonen munamittari. Se kertoo onko nyt löysä, puolihölmö vai kenties kova muna. Ei sitte harmita.Aamu alkoi liian löysällä munalla. En arvosta.
Joo, mutta mulla elää talossa nainenkin. Jos menee iltavuoroon, niin hyvin vois aamulla kolata. Kyllä taas haisee mönkijä-lumilinko yhdistelmältä.
Aamu alkoi liian löysällä munalla. En arvosta.
Hommaa semmonen munamittari. Se kertoo onko nyt löysä, puolihölmö vai kenties kova muna. Ei sitte harmita.
Aamu alkoi liian löysällä munalla. En arvosta.
Liian löysä ei olekaan hyvää, mutta tykkään nauttia omani sellaisena, jossa keltuainen on vielä aavistuksen keskeltä märkä, eli n. 5-7 minuutin munat. Nyt oli puhe sitten kananmunasta.
Muut munat tarjoilen muille. Vastaanottajasta riippuen, kovuusaste vaihtelee välillä valkuaisvaahto - timantti.
Me ollaan molemmat oltu sitten tänään aamulla suut täynnä eilistä löysää munaa!
Pelkästään sen tähden mun pitäs päästä Ultimecian ja JohnyV:n häihin sulhaspojaksi.
Ei ole sulhasta näkynyt. Osaakohan se keittää muniakaan?
Nyt on muuten gonzan kaltaiselle geilaajalle karmivaa kuunneltavaa Radio Rockilla.
Sillä on varmaan munat vaahdossa, kun se joutuu tekeen hirveesti enemmän töitä samalla palkalla ku aiemminkin.
Keilaus, lajissa viehättää helppous.