Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itellä ei kanssa oikein 1-jakoiseen mahdu käsipainoliikkeitä.

Tai toki herrasmiesmäistä kiertäjäkalvosimen lämmittelyä wapaamuurariaatteen periaatteiden mukaan tehtynä voidaan kutsua käsipainoilla bodaamiseksi.

Olen myös suorittanut viimeisen kuukauden, eli kolme kuntosalijumppaa, yksijakoisella, eli rinnallevedolla. Tänään ajattelin palata arkeen, kaksijakoisen viikon kinppuun.

Mä oon tykänny ysjakoisesta, ku on nii simppeli ja jää kiva fiilis. Lisäks aloin käymää uimas! Vanhana vara-sievisenä oli tekniikka vielä muistissa. Kunto taasen ihan kura. Kerta kaks viikkoon ja 2km vapaata ja siihen päälle muutama 100m rintaa niin voi tsekkailla vedenalaiset sämpylät ennen kotiinlähtöä.

Tilasin diablo 3 lisäosan digitaaliversiona netistä ja nyt se ei anna ladata sitä battle.netistä? Kellään vikkejä miten saa lisäosan siihen asennettua jos on vain tuoteavain?

Mein Futher.

37ee8ac47203f7e09bc50ae019280110.jpg

Miksei tuo täti laita vaatetta päälle kun on niin kylmä, että ihokin aivan kananlihalla. Sillähän on housutki auki ja aivan liian pieni paita. Hmh.

Varmaan samasta syystä ku jokkut juipit pitää pipoa pääs sisällä. Jotkut jopa syödes! Rauhallisempaaki HerrasMiestä hermostuttaa kattoa sitä pipo pääs syömistä. Ristus.

Siellä on vaikka ja mitä.

Poliisit-sarjassa herrasmies ilmoitti omaavansa 14kg C4 r-ainetta :D
Vittu mitä jengiä:lol2:

Katastrofi, unohdin kyrssin kotio. Voihan vitura.

Kahvi onely.

Minä muistin kyllä kyrssin ja eväät, mutta kotiin jäi odottamaan matkailupuhelin. No, eipähän kukaan häiritse työntekoa.

Oli aika hyvin lunta tullut yöllä. Plussat auraajille, että tiet olivat hyvin hoidetut!

Ai niin, millaillas futerin kofeiiininvähennysrojekti ?

Ihan vinkkinä, kun syö ja juo enemmän, kofeiinin suhteellinen osuus pienenee.

Back
Ylös Bottom