Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On tämäki ku piti ladata puhelimeen sovellus, joka muistuttaa juomaan vettä. Hankalaa opetella tähän vesipäisyyteen, eli siis juomaan edes sen pari litraa päivässä. Reenaamattomina kausina saattanu mennä 2-3 päivääkin ennen kuin eka vesilasillinen on eksyny huulille. Hö.

Mitäs jos joisit aina vaikka puoli litraa ruuan kanssa?

En ymmärrä tota ylenpalttista veden lipittämisen hehkuttamista. Jo wanha kansa tiesi, että keho ilmoittaa tarpeesta juoda vetta sillä mystisellä tavalla, jota sanotaan janon tunteeksi.

Ruuan yhteydessä sen liiallinen ryystäminen ei ole hyvästä. Turhaan vaan laimentaa vatsahappoja

En ymmärrä tota ylenpalttista veden lipittämisen hehkuttamista. Jo wanha kansa tiesi, että keho ilmoittaa tarpeesta juoda vetta sillä mystisellä tavalla, jota sanotaan janon tunteeksi.

Ruuan yhteydessä sen liiallinen ryystäminen ei ole hyvästä. Turhaan vaan laimentaa vatsahappoja
En minäkään sitä tajua kun toiset läärää oikeesti aivan älyttömillä määrillä. Mutta kuulema edes vähän pitäis päivittäin juoda vettäkin. Mulla kuivaa iho, hiukset ja kaikki. Toinen kotitehtävä on rasvat. Niitäkin pitää kuulema syödä enemmän. Oon tsempannu! Kiltti oppilas.

Tuli otettua tuossa pari vuotta sitten tavaksi töissä käydä juomassa muutama kulaus aina noin tunnin välein, salilla aina menny litra tai pari riippuen treenin pituudesta. Nyt tosin työ ollut silleen hektisempää, että ei ole tuota rutiinia ehtiny kokoajan noudattamaan.

Sikäli, kun aina juonu maitoakin reilusti, niin nestevajauksesta tuskin kärsiny.

Huomiona, että vanhan kansan aikoihin kroppaansa vielä kuunneltiin, nykysin tuntuu, että vaistoja ei noteerata juurikaan.

Noni taas pikkasta vajaa pari hunttia meni luottokortilta eikä tarvinnu kotoaan poistua. Kokonaista kaksi myyntiartikkelia ostettu salilla viihtymisen tueksi.

Jos muuten on kiinnostusta kuvan tossuille koossa 42, niin sanokaa. Vielä ei jaksa alkaa kirjoittelemaan myynti-ilmoitusta.

2379013-p-MULTIVIEW.webp

Kovia leffoja Uunot. Tuossa alkupäässä hakee vielä, mutta numero nelonen on jo ihan timanttia. Sit siitä -82 lähtien varmaan kuuden leffan putki, jotka on kaikki klassikoita :) Saisivat näyttää vaikka nuo kaikki.

En minäkään sitä tajua kun toiset läärää oikeesti aivan älyttömillä määrillä. Mutta kuulema edes vähän pitäis päivittäin juoda vettäkin. Mulla kuivaa iho, hiukset ja kaikki. Toinen kotitehtävä on rasvat. Niitäkin pitää kuulema syödä enemmän. Oon tsempannu! Kiltti oppilas.

Kyllähän toi veden tarve riippuu siitäkin että mitä syö, mutta suolelle olisi paremmin jos yrittäisi juoda. Kyllä siihen aika äkkiä tottuu kun saa vain rutiinin päälle.

Mikä voi olla yleensä vaikeaa juomisessa? :) Alahuuli kiinni lasiin, vettä kurkkuun ja nielaisee. Tuo ensimmäinen vaikuttaa tosin unohtuvan joiltakin, mutta yleensä vain humalassa.

Mikä voi olla yleensä vaikeaa juomisessa? :) Alahuuli kiinni lasiin, vettä kurkkuun ja nielaisee. Tuo ensimmäinen vaikuttaa tosin unohtuvan joiltakin, mutta yleensä vain humalassa.
Mä en jaksa juoda, en muista juoda, en viitsi vaivautua juomaan, vesi ei maistu... mitähän näitä nyt ois.

Kyllähän toi veden tarve riippuu siitäkin että mitä syö, mutta suolelle olisi paremmin jos yrittäisi juoda. Kyllä siihen aika äkkiä tottuu kun saa vain rutiinin päälle.

Joo ja kannattaa myös seurata minkä väristä kusta tulee. Sen pitäisi olla vaaleankeltaista. Jos on tummaa, niin on nestehukkaa ja jos täysin läpinäkyvää, niin on juotu liikaa.

Keltainen on keltainen myös punavihersokeille.

Keräsin muuten kerran mansikoita veljeni jäljiltä. Punavihersokea kaveri on vähän epätarkka mansikanpoimija...

Back
Ylös Bottom