Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valtatietä ehkä tylsin mahdollinen mitä Suomes oon ajanu. Kamerojaki vielä vaikka ne ny ei mopolla haittaa :) Pikkuteitä. Myös Kokkolan alapuolella muutama toimiva reitti.

Kiitos vinkistä. Täytyy suunnitella niin että välttää 8-tietä. Mikään kiirehän tässä ei vielä ole:D

[video=youtube_share;RricAzhF_dg]http://youtu.be/RricAzhF_dg[/video]

Se on taas työpäivä. Noin ne uskonnolliset juhlat vaan vierähtää, nopeasti.

- - - Updated - - -

Pääsiäistä odotellessa.

Samaten täällä. Töissä. Onneksi vain kolme päivää, sitten pitempi huili.

Noin 40 tuntia. 2400 minuuttia. Tuntuu noin ajateltuna pidemmältä. Huililta. Monta kakkosta. Jääkiekkotermejä käyttäen. BetsiMies kun olet. Minä en ole.

Pysäkillä luki että naisen euro on 83 senttiä. Sitten siinä oli miehen alavartalo. Pitääkö tämä nyt tulkita niin että loput 17 senttiä maksetaan ihan eri tavalla? Tätä tuolla ilmeisesti haetaan.

Rankkaa kun heti aamusta joutuu miettimään.

Noin 40 tuntia. 2400 minuuttia. Tuntuu noin ajateltuna pidemmältä. Huililta. Monta kakkosta. Jääkiekkotermejä käyttäen. BetsiMies kun olet. Minä en ole.

Juu, itsellä on keskiviikon rypistyksen jälkeen sellainen viikon mittainen huilahdustauko. Kyllä tällaisen raskaan kolmen päivän työviikon jälkeen tullee sellaista jo kaipaamaankin.

- - - Updated - - -

Pysäkillä luki että naisen euro on 83 senttiä. Sitten siinä oli miehen alavartalo. Pitääkö tämä nyt tulkita niin että loput 17 senttiä maksetaan ihan eri tavalla? Tätä tuolla ilmeisesti haetaan.

Rankkaa kun heti aamusta joutuu miettimään.

Nää on kyllä pahoja. Missähän voi vaihtaa naisten euroja miesten euroiksi ?

Nää on kyllä pahoja. Missähän voi vaihtaa naisten euroja miesten euroiksi ?
Hui mikä bisnesidea! Nostan heti kaikki rahat ja vaimo saa mennä vaihtaa ne. Kai noissa valuutanvaihtopaikoissa onnistuu.

On nää maanantait perseestä. Pihalla 21 pakkasta. Joutuu istuu olkkarissa katsellen tulta massiivisessa tiileritakassa. Ja lukien talousvinkkejä. Asu perkiömäen mukaan. Rekutkaan ei haluu lähtee ulos.

Se olis tasan viikko inttiin. Vielä täytyy nauttia vapaista, vaikkakin mulla on jo nyt käynyt aika pitkäksi 5 päivän vapaan jälkeen.

Mihispäi? Laskeskelin, että mulle tulee 19 kertauspäivää tänä vuonna. Oliskohan noita jotain 40 (+-10) tähän mennes. Onkohan siinäkään mitää järkee.

Ottaen huomioon, että itse en ole käynyt kertaakaan (ja tuskin enää joudunkaan). Ei ole.

Oon käyny kouluttaas reservejä ihan vapaaehtoisest. Pari viikonloppua vuodessa. Siihen päälle valmistelut ja kekkerit. Aattelin, että vastapainoa kotona soffalla istumiselle. Eikä kotona pääse ampumaan tai räjäyttämään. Ja siks tietty, että sain m05 kamat kotiin. Siltä varalta jos tulee tilanne päälle.

- - - Updated - - -

Keväällä meen viikoks haminaa reservin johtajakoulutuksee. Maksata vielä täyden palkan siitä! Niin mikäjottei.

Kyllä on taas vaikeeta. Sain vihdoinkin laskettua asunnon lämpötilan alle 20 asteen, nyt maistuu uni niin makeasti etten meinaa päästä ylös. Pitäisi olla joku ajastin tässäkin.

Oon käyny kouluttaas reservejä ihan vapaaehtoisest. Pari viikonloppua vuodessa. Siihen päälle valmistelut ja kekkerit. Aattelin, että vastapainoa kotona soffalla istumiselle. Eikä kotona pääse ampumaan tai räjäyttämään. Ja siks tietty, että sain m05 kamat kotiin. Siltä varalta jos tulee tilanne päälle.

- - - Updated - - -

Keväällä meen viikoks haminaa reservin johtajakoulutuksee. Maksata vielä täyden palkan siitä! Niin mikäjottei.

Näin aattelinkin asianlaidan olevan, kun ei kai tuolla tahdilla ketään kutsuta.
Ei kai siinä, harrastus se on siinä missä mikä muu tahansa.

Tartti oikeen googletella, millainen tuo 05-puku on, kun en ole tainnut koskaan tuollaista hypistellä.

Mettässä rymyttiin aikanaan 62:ssa ja kassulla sitten harmaissa tai 91:ssä.

Back
Ylös Bottom