Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joka vuosi pitää testata joku erilainen Alkon glögi. Oli paha tänä vuonna. Isän kanssa irvisteltiin, hihiteltiin, irvisteltiin ja juotiin vähä lisää. Nyt kun jaksais käydä auton laittamassa roikan nokkaan niin aamulla saattais päästä painimaan :)

Mulle teki isoveli glögin teräksellä, alkoi vähän hihittämään ja väsyttämään.

Mullahan kusi eilen aamuinen lämmitys, ajastin oli jumittunut tai muuten perseili. Iltapäivällä sitten työkaveri laittoi autot jo hyvissä ajoin lämpenemään, mutta eihän se mun auto ollu lämmennyt ku ei ollut töpseli kunnolla seinässä. :itku: Olipa paskaa tuuria.

Joulu on sit tältä vuodelta ohi vuoden päästä taas, seuraavaksi uusvuos sitä ny sen kummemmin tarvi juhlia alkoholia en oo käyttäny syksyn jälkeen ens vuos on tipaton ja savuton.

Iha tyytyväinen joulufiilis vatsa täynnä joulu ny enää samanlainen oo ku lapsena, nyt tosin muistelin millastq se joulu oli lapsena kun katteli miten innoissaan sisarusten lapset oli samanlainen se joulu itelläki oli joskus :-D

Eka, vaikka nukuin näin pitkään. :D Huomenta töpselisedät.

Mulla tää:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joulurauhaa vaan kaikille, erinäiset lunta siirtelevät ajoneuvot vetää rallia kuin viimeistä päivää

Täällä on kylä aivan hiljanen. Aamulenkillä koiran kanssa näin kaksi ihmistä kävelemässä. Yhtään ajoneuvoa ei ollut liikenteessä. Kymppi pakkasta ja puut aivan mahtavan näkösiä. Kelepaa.

Minä kyllä kävin tuolla pihalla itseäni lenkittämässä, ja yllättävän paljon oli porukkaa.

Vaikka kylmäkin oli.

Back
Ylös Bottom