Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä tulin luonnollisesti polkupyörällä. #terveydeksi

Huomenta.

Joko futeri sai uuden biilinsä ?

gonzalle: On hienoa, kun meitä suojellaan tuulilasinpesunesteeltä ja sitä on lain mukaan nykyään myytävä lukitusta häkistä.

- - - Updated - - -

Minä en ole tullut vielä ollenkaan.

Oliko tää joku vinkki, että Kaalimato.comiin lahjakorttia joululahjaksi ?

Tiiättekö, minusta on tullu raivoraitis. En ole yksiäkään pikkujouluja viettänyt tänä vuonna. Enkä muuten tainnu viettää viime vuonnakaan, tai sitä edellisenä.

Joko futeri sai uuden biilinsä ?

Kyllä näin on. Joutuu vielä joulun alla soitinkaupoille, kun ei se tehtaalla asennettu soita MP3:sia, eikä etes poltettuja levyjä. Poltetut levyt on tietenkin siis varmuuskopioita kaupasta ostetuista. Vähän kyllä tuntuis viiksxxxet harvenevan, kun joutuu auton rokkivehkeisiin kajoamaan. Se on hinta mikä on maksettava. Soittimen lisäksi. Ja vanttuustahan sekin taas lähti, pitää olla navigaattorillinen, tai ainakin valmius sellaiseen toimintaan.

- - - Updated - - -

Tiiättekö, minusta on tullu raivoraitis. En ole yksiäkään pikkujouluja viettänyt tänä vuonna. Enkä muuten tainnu viettää viime vuonnakaan, tai sitä edellisenä.

Sitä se tuore rakkaus teettää.

- - - Updated - - -

Ukko on kieltäny sulta ryyppäämisen, niin minkäs teet. Oikein.

Mä voisin antaa punttimimmeille lahjaksi ilmaisen mammografian.

Tältä terveet rinnat tuntuvat

Tutustu rintoihin

Rintojen tutkiskelu kannattaa suorittaa itselle mukavimmassa asennossa, esimerkiksi suihkussa, peilin edessä tai sängyssä maaten. Mikäli epäilet tuntevasi epätasaisuuksia tai jotain muuta omituista, kannattaa rinnat tutkia vielä muissakin asennoissa.

Esim, mulle mukavin asento tutkia rintoja vois olla sängyllä maaten, tutkittava siinä päällä. Voihan noita asentoja kokeilla useammankin.

Mä voisin antaa punttimimmeille lahjaksi ilmaisen mammografian.

Tältä terveet rinnat tuntuvat

Esim, mulle mukavin asento tutkia rintoja vois olla sängyllä maaten, tutkittava siinä päällä. Voihan noita asentoja kokeilla useammankin.

Tästä tulikin mieleeni, että laskettaisiinkohan paritukseksi, jos perustaisi yrityksen joka tarjoaa kauniiden hoitajien tekemiä ejakulaatiotestauksia ?

Jos verot maksaisit niin ei varmasti. Mutta jos rikastuisit, niin sitten se kiellettäisiin. Koska on suotavaa rikastua ainoastaan lottovoitolla ja formulaa ajamalla.

Jos verot maksaisit niin ei varmasti. Mutta jos rikastuisit, niin sitten se kiellettäisiin. Koska on suotavaa rikastua ainoastaan lottovoitolla ja formulaa ajamalla.

Hmm...tämä taitaa kyllä pitää paikkansa. Millainenkohan veroetu on ejakulaatiotestaus arvoltaan. Ajattelin tässä vain, jos päivittäin pyrkisi pitämään toimitusjohtajan ominaisuudessa huolta omastaan.

- - - Updated - - -

Miltä kuulostaisi:

"Haetaan muodollisesti päteviä nuoria naisia ensi vuonna perustettavaan terveysalan yritykseen. Koulutusvaatimuksia ei ole, mutta omasta hoitsun asusta plussaa."

- - - Updated - - -

Ja haastattelutilanteessa istutaan mustalla sohvalla.

Mä luulen, että tarvii jättää toi muodollisesti pois hakemuksesta. Menee syrjinnän piikkiin. Muodollisesti valinnat tehdään sitten haastattelutilanteessa, missä syrjintä voidaan perustella vaikka paremmalla olemuksella. Enkä usko hakian itse pystyvän arvoimaan miten pätevä on.

Mun mielestä tämän sais liittää myös kelan piikkiin. Kela maksais toimenpiteestä korvauksen yritykselle.

Nyt on tilanne, väkevästi, se että tämän viikon työntekoon varatut energiat ovat täysin loppu. Ei huvita!

- - - Updated - - -

Hoksasin kuulkaas kuntit onneksi puolisen tuntia sitten sen , että tänäänhän on perjantai! On taas ollu koko viikon niin, ei henkilö, Päivistä sekaisin että en oo ollu yhtää kuusalla minkä merkkistä päivää milloinkin on: eletty.

- - - Updated - - -

Tänään taidan ehtoolla panna saunan palamaan ja sitten katon rennosti tölsyä. Hienot suunnitelmat!

Miten on kuntit!? Valitsemmeko seuraavan uutisen vuoden turhimmaksi uutiseksi/I]? On kyllä niin hakemalla haettu juttu, että huvittaa. Toisaalta ei huvita yhtään.

Viisi hyvää perustetta yhden yön juttuun

1. Katsot vähemmän televisiota

Television katselu passivoi ja lihottaa. Harrasta siis mieluummin seksiä!

2. Petiä ei tarvitse pedata aamulla

Toimii ainakin, jos olette illalla päätyneet toisen luokse. Senkun vain lähdet aamulla, eikä sinun tarvitse miettiä kuinka se päiväpeitto pitäisikään asetella.

3. Näet erilaisia asuntoja

Mikäpä onkaan parempi tapa poimia uusia sisustusideoita, tai kerätä tietoa siitä millaisia erilaiset asuma-alueet ovat? Infosta on hyötyä vaikkapa silloin, kun olet ostamassa asuntoa.

4. Kulutat vähemmän rahaa

Elokuvat, juomat, ravintolaillalliset ja muut menot nielevät rahaa. Seksiin sitä ei sen sijaan juurikaan kulu. Säästä siis pennosiasi ja nauti toisen seurasta!

5. Saat treeniä

Monesti ensimmäinen seksikerta on varsin kiihkeä, kun uuteen kumppaniin halutaan tehdä vaikutus rakastajantaidoilla. Asentojen vaihtelu sekä erilaisten temppujen kokeilu nostaa sykettä, ja polttaa kaloreita.

Viisi hyvää perustetta yhden yön juttuun

- - - Updated - - -

On kyllä melkomoisia elämänviisauksia. Voi jee!

- - - Updated - - -

Mikäpä onkaan parempi tapa poimia uusia sisustusideoita, tai kerätä tietoa siitä millaisia erilaiset asuma-alueet ovat? Infosta on hyötyä vaikkapa silloin, kun olet ostamassa asuntoa.

Voi Je***s! Jaa persettä niin saat sisustusideoita! hohohohohoohohohohohoho

Iltalehden lööppi:

Hämeenlinnassa nähty poikkeuksellisen ÖKYISÄ-AUDI
Silminnäkijä tyrmistyneenä: "Miten kellään voi olla samaan aikaan noin ULTRAMASSIIVISET lihakset sekä VITUN kallis auto!?"

Back
Ylös Bottom