Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vanhat runkkarit tuntee. Jo resoluutio paljastaa että VHS aikaa elettiin.

- - - Updated - - -

Nykyään tuokin taitaa olla semmonen lortti että ei uskalla etes kuuklata.

Ne sanoo, että ryypätä ei saa
Hellurei!
Ei vaikka sitten kuinka janottais
Hellurei!
Ne väittää vielä että pitäis
Juoda silkkaa vettä
Koska Suomi on muka kieltolakimaa
Hellurei!

Aika tuntuu yllättävän pitkältä sillo, ku lähtee jalat alta ja oot kaatumassa selältes maahan. Hetkeä aikasemmin kerkesin aatella, että enköhän kohta oo selälteni, ku salilla menny iha mukavasti lähiaikoina ja yleensä siinä vaiheessa tapahtuu jotakin kauheuksia. Sitten lähti jalat alta. Kerkesin nähdä silmissäni, kuinka olen kuin kuutti ja sujahdan sulavasti jään päältä veteen. En tiiä johtuuko minun tän hetkisestä ulkomuodosta vai mistä (kuuttiudesta?), mutta kaaduin uskomattoman pehmeästi. Ois voinu luulla, että joku ois tyrkänny kunnon patjan selän alle. Mukavaa ku on liukasta :)

Muistattekos semmosta takavuosien tähteä, Nuurdman Ingelsmannenia:

Omm duu vaaarrr skärleeeeekkkkkkkkkkk, dooooooooommmmmm intttteeeeeeeeeee skaaaaa vaaaraaaa möööööjlliiiiiiigggtgtttttt,
BBBiiiiiiillllllllllllll Ssstaaaannnanaaaarrr oocchh Taaaaangogooooooo Vaaaakkkknaaaarrr!!!

voi olla että en muista täsmälleen sanoja

- - - Updated - - -

Nuurdman Ingelsmansdöttir

Sama biisi minkä Kristiina parsk esitti männä vuosina Idolssin koelauluissa.

- - - Updated - - -

Se oli kyllä ihana ja söpö

- - - Updated - - -

Saako heteromies edes sanoa noin?

Muistattekos semmosta takavuosien tähteä, Nuurdman Ingelsmannenia:

Omm duu vaaarrr skärleeeeekkkkkkkkkkk, dooooooooommmmmm intttteeeeeeeeeee skaaaaa vaaaraaaa möööööjlliiiiiiigggtgtttttt,
BBBiiiiiiillllllllllllll Ssstaaaannnanaaaarrr oocchh Taaaaangogooooooo Vaaaakkkknaaaarrr!!!

voi olla että en muista täsmälleen sanoja

- - - Updated - - -

Nuurdman Ingelsmansdöttir
Vuosi oli 2003, olin koulubussissa seisomassa käytävällä kun istumaan ei mahtunut. Siellä kuulin tuon ensimmäisen kerran. Housut oli mallia hiphop, merkkiä Bronx. Bokserit näkyi vähän jos huppari oli ainoastaan kolme kokoa liian iso.

Mihinköhän se aika menee?

Omalla kohdalla osaan ainakin sanoa mihin se minun aika menee. Hukkaan.

- - - Updated - - -

No onneksi olen jo näin iäkäs: se lohduttaa vähän. Nuoruudessa hukkaan heitetty aika on paljon arvokkaampaa kun näin vanhoillapäivillä.

Back
Ylös Bottom