Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää en oo enään veri impotent person. Mun identiteetti on viety! Antakaa se takas. Paypallissakin oli vanha visa, niin nyt sit oon alamaailman kastia pari kolme päivää. Jää vippipuolen 715517kin näkemättä :itku:

Huomenta. Pahasti näyttää siltä, että ensi viikollakin on vielä kaksi työpäivää.

Huomenta vaan gaigil.

Kyllä se näin on. Tiistaina on tosin joululounas joskus puolenpäivän jälkeen, jonka jälkeen kaksi viikkoa silkkaa vapautta. Eli orjatyötä kotona. Jokohan sitä vääntäis yläkerran paskahuussin ulostettavaan kuntoon?
Huomenna auton haku. Toivottavasti. Loppuu tämä opiskelijatyttöjen kats... matkustaminen linja-autossa.

Ois tissipäivä.

Huomenta vaan gaigil.

Kyllä se näin on. Tiistaina on tosin joululounas joskus puolenpäivän jälkeen, jonka jälkeen kaksi viikkoa silkkaa vapautta. Eli orjatyötä kotona. Jokohan sitä vääntäis yläkerran paskahuussin ulostettavaan kuntoon?
Huomenna auton haku. Toivottavasti. Loppuu tämä opiskelija tyttöjen kats... matkustaminen linja-autossa.

Itse en ole näin onnellisessa tilanteessa. Välipäivinäkin on töihin raahauduttava muutavaksi päiväksi. Sitten saa hiukan huilahtaa.

Voi olla, että linja-auto tulee tulevaisuudessakin tutuksi, jos uusi auto on VAG-konsernin tuotos. Omaa materiaalia, saa tehdä puskuritarroja tms.

Itse en ole näin onnellisessa tilanteessa. Välipäivinäkin on töihin raahauduttava muutavaksi päiväksi. Sitten saa hiukan huilahtaa.

Voi olla, että linja-auto tulee tulevaisuudessakin tutuksi, jos uusi auto on VAG-konsernin tuotos. Omaa materiaalia, saa tehdä puskuritarroja tms.

Onhan se. Taidan ottaa tuommosen tatuoinnin. Naamaan. Korjasin naurettavan yhdys sana virheenkin edellisestä postista, mutta kerkes meneen päivä jo pilalle.

- - - Updated - - -

Joka päivä on tissipäivä.

Eilen oli. Ei oikein kulkenu. Nyt mä tiedän miltä Johnystä tuntuu.

Tämä erikoisydinosaamisasiantuntija on taas matkalla röihin. 713317

"tissit" on muuten palindromi, siitäkin huomaa, että kyseessä on erinomaisen täydellinen asia.

Juu aika paha mieli kyllä tuli. Ja just tänään kun pitäis treenata tissejä. Oli pakko skipata eilinen sali, juoksin sen sijaan kunnon juoksulenkin. Pikkusen alko aivoissa erittyä jotakin inhimillisyys-hormonia sen seurauksena.

- - - Updated - - -

Kymmenen minsaa aikaa, sitten mun täytyy pitää presentaatio. Jännittää.

- - - Updated - - -

Mä en oo valmis.

- - - Updated - - -

pissattaa

Back
Ylös Bottom