Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Höh on se kumma pihtari kun ei tuommosilla hauskoilla vitseilläkään lohkea.

- - - Updated - - -

Sillä kai ultimeetsian kaadokin on jäässä.

Ei minunkaan, mutta jos tuollaisella sporalla tai vastaavalla katteettomalla ajaa matkavauhtia (l. > 120 km/h), ei ole kivaa ei.

Tuollaisilla nautiskelupyörillä matkavauhtina pidetään 80-90km/h. Näin minä olen todennut, asian.

- - - Updated - - -

Harvemmassa uudessa pärrässä on enää kovinkaan mainittavia pakoääniä.

- - - Updated - - -

Vakiona siis.

Diavelissa on.

17yln6b2.webp

- - - Updated - - -

Muistelen omaa viime rapulaani, tais olla vuonna keväällä 2010. Sitä ennen olin siellä kesällä 2008. Ei kyllä häävi olo ollut. Vieläkin vähän heikko olo siitä.

Tuollaisilla nautiskelupyörillä matkavauhtina pidetään 80-90km/h. Näin minä olen todennut, asian.

Ai niin, itselläni kun on varaa pitää vain yhtä pyörää, sen tulee olla nautiskelu-, matka- ja rata-ajoon kaikkiin sopiva omalla mittapuullani.
Diavelissa on.

On varmasti ja jokusessa muussakin. Siksi sanoinkin harvemmassa. Oma pärrähän on 90-luvulta ja ääntä löytyy riittävästi. Ei tosin ole vakio-putkistokaan.

- - - Updated - - -

Onkohan huomenna jo mukavampaa?

- - - Updated - - -

Helpottaako pelko ikinä?

- - - Updated - - -

Mahaan sattuu.

Et sitten ottanut nestelounasta ?

Mukavalla ja miedosti hiilihapolla kyllästetyllä alkoholijuomalla olisi kaikki ongelmat tiessään.

Pelko poissa ja hapot tasaa masupipin.

Mullaki on vaan yksi (moottori)pyörä jolla olen harrastanut 3/3 noista lajeista. Mutta sillä ei ole kiva ajaa yli sataa, siksi sillä leppoisasti ajellen ei saa olla kiire, koska miellyttävä, mutta hauska, matkavauhti on tuulensuunnasta ja nopeudesta riippuen 80-100.

Höpsistä, kotkottimella (690SMC) tulin vallan mainiosti Turun motarin pätkän (hki-forssanhaara) 180km/h, eli sen mitä kuluki. Muille tiedoksi, että motari oli kyseisenä aikana suljettu yleisöltä.

- - - Updated - - -

Nyt ajan Hondalla himaan ->

- - - Updated - - -

Tilasin hondalle huoltamosta huollon. Hondia pitää silloin tällöin huoltaa.

- - - Updated - - -

Muistan kun oli vielä volkkareita. Niille piti tilata korjaamosta korjaus. Ja korjailla silloin tällöin.

Mullaki on vaan yksi (moottori)pyörä jolla olen harrastanut 3/3 noista lajeista. Mutta sillä ei ole kiva ajaa yli sataa, siksi sillä leppoisasti ajellen ei saa olla kiire, koska miellyttävä, mutta hauska, matkavauhti on tuulensuunnasta ja nopeudesta riippuen 80-100.

Nää on näitä makuasioita nämä...Pääasia kuitenkin, että jokainen löytää omaan käyttöönsä sopivan mopeetin.

Back
Ylös Bottom