Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos siltä infernaaliselta ajomelulta jotain ääniä kuulisi, ymmärtäisin tämänkin paremmin.

Minkälaisia mopoja teillä on jos tuulen suhina voittaa pakoäänet? Minun mopossani niin ei käy.

2006-Harley-Davidson-XL883Sportster883Lowa-small.webp

Kas tässä. Kate köytetään mustekaloilla (ts simmakoilla) pyörään kiinni. Ne myötää sopivasti antaen katteelle lisää käyttöikää.

Minkälaisia mopoja teillä on jos tuulen suhina voittaa pakoäänet? Minun mopossani niin ei käy.

Ei minunkaan, mutta jos tuollaisella sporalla tai vastaavalla katteettomalla ajaa matkavauhtia (l. > 120 km/h), ei ole kivaa ei.

- - - Updated - - -

katso liitettä 123448

Kas tässä. Kate köytetään mustekaloilla (ts simmakoilla) pyörään kiinni. Ne myötää sopivasti antaen katteelle lisää käyttöikää.

Tuohon vielä eteen sellainen pystysuora pleksi, niin lopputulos on komia.

- - - Updated - - -

Harvemmassa uudessa pärrässä on enää kovinkaan mainittavia pakoääniä.

- - - Updated - - -

Vakiona siis.

Mopottimia pojat postailee. Meneeks ens kesä vielä anopin tuutilla? vai tarvisko omaa kattella?

- - - Updated - - -

Kahtelin muuten lentojakin epsajnaan. 150e menopaluu huhtikuulle. Taidampi sijoittaa semmoseen.

Mopottimia pojat postailee. Meneeks ens kesä vielä anopin tuutilla? vai tarvisko omaa kattella?

- - - Updated - - -

Kahtelin muuten lentojakin epsajnaan. 150e menopaluu huhtikuulle. Taidampi sijoittaa semmoseen.

Kyllä oma aina oma on.

Sijoituksena varmasti mainio. Itse ajattelin käydä lähiaikoina tuolla Epsanjassa jonkun jalkkipallo-pelin katsastamassa.

Olis hauska tarina anopistakin, mut taidan jättää kertomati. Musta tuntuu et tätä palstaa lukee muutkin kuin me. Oon jo seksitarinoitani jakanu mokaketjuun. Anoppitarina ei liittys niihiin. Ehkä verbaalisesti korkeintaan.

Ja sen niminen kissa on olemassa kuin PirjoJaMattiBergström.

- - - Updated - - -

Hetken aikaa jo mietin että tuo Pirjo Bergström tunnettiin paremmin nimellä Heinäsirkka mutta sehän taiskin olla Anne Taskinen... hmm kiehtovaa.

Back
Ylös Bottom