Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä kahdet pikkujoulut samana viikonloppuna on ihmiselle ihan liikaa. Kaduttaa.

- - - Updated - - -

Pitää tehdä joku kapalo ensi yöksi.

- - - Updated - - -

+ pasimysiini

Mietin jo neljättä kertaa tänä vuonna, että pitäskö mennä koisimaan näin aikasin. Kello on tosiaan jo 23:00. Oon tainnut 3-4 kertaa tänävuonna käydä näin aikasin nukkumaan, mutta jotenki vaan taas tuntuu nyt siltä, että tämäkin päivä on kärsitty nopeammin, jos menee pahnalle pötköttämään.

8036c13ff99ccfb388abf1f791606610.jpg

#futher
#maanantai

Tää viikko vielä kokonaisena ja ensi viikolla saa nauttia vapaapäivistä! :joulu1:

Mietin jo neljättä kertaa tänä vuonna, että pitäskö mennä koisimaan näin aikasin. Kello on tosiaan jo 23:00. Oon tainnut 3-4 kertaa tänävuonna käydä näin aikasin nukkumaan, mutta jotenki vaan taas tuntuu nyt siltä, että tämäkin päivä on kärsitty nopeammin, jos menee pahnalle pötköttämään.

Mä panin eilen maata 19:50. Koska: nukahdin jo sohvalle ja kahden keikan loppuratkaisu jäi näkemättä. Miksi siis en olisi mennyt nauttimaan yöunia sänkyyn?

Mä panin eilen maata 19:50. Koska: nukahdin jo sohvalle ja kahden keikan loppuratkaisu jäi näkemättä. Miksi siis en olisi mennyt nauttimaan yöunia sänkyyn?
Rosvo, der Kriminal, jäi kiinni.

10 työpäivää putkeen ja jouluna kinkkua ja perhe lumihankeen. :)

Apua kuntit, mä en pääse tosta siikkerin viestistä eteenpäin.

- - - Updated - - -

Muovisine tisseineen, melkoisen kiva joulupaketti.

Jeesiä jeesiä... Voin kertoa että melko luotettavien tiedustelutietojen mukaan kuvassa ei ole Irmairmanen. Ota käsi pois housuista.

Senverran jo rupeaa ilmassa olemaan lähestyvän kevään tuntua, että mulla on orastavaa kuumetta, moottoripyöräkuumetta. Esimerkiksi, seuraava tuote voisi kiinnostaa:

Triumph Thruxton 900 900 cm³ 2009 - Vantaa - Moottoripyörä - Nettimoto

Onneksi kerkeen aina parantua kuumeesta kesään mennessä ja jatkan vanhan moponi omistajana.

- - - Updated - - -

Paitsi nyt mua rupes heti epäilyttämään kyseinen tuote: koska huomasin rekisterin.

Kyllä nätti on komeeta.

- - - Updated - - -

On kuulkaas kuntit, paskat oltavat.

- - - Updated - - -

Aika häijyyn kuntoon sitä tuli ryypättyä itsensä. Nyt ei enää ikuna, vihaan pikkujouluja.

Senverran jo rupeaa ilmassa olemaan lähestyvän kevään tuntua, että mulla on orastavaa kuumetta, moottoripyöräkuumetta. Esimerkiksi, seuraava tuote voisi kiinnostaa:

Triumph Thruxton 900 900 cm³ 2009 - Vantaa - Moottoripyörä - Nettimoto

Onneksi kerkeen aina parantua kuumeesta kesään mennessä ja jatkan vanhan moponi omistajana.

- - - Updated - - -

Paitsi nyt mua rupes heti epäilyttämään kyseinen tuote: koska huomasin rekisterin.

Mä ajattelin hoitaa mopoikävää vaihtamalla keulaan öljyt stefat ja liukupalat tässä joulupyhinä.

Back
Ylös Bottom