Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lempsa muuten löytyi. Tein sillä tavalla että olin soittavinani korttien kuoletus numeroon. Ihan normaalisti juttelin protokollan mukaan. Heti kohta kun olin tehnyt tämän hämäystempun niin lempsa suorahtaa hypähti syliini! Reisilleni.

Isin ampumaa lähihirveä. Luomuksihan ei kuulema saa sanoa kun ei tiedä mitä ne on syöny. Mutta joo. Tuo on parasta. Kylykeen reilusti voisulaa ja vähä puolukkaa. No ei tartte puolukkaa. Voisula riittää.
Tuo on kyllä hauskaa, että luonnossa elänyttä ja sieltä ammuttua eläintä ei saa sanoa luomuksi, eli luonnonmukaiseksi :D Ei täyty direktiivit kato.

Jos sitä kahvikupillisen teetä kävisi hörppäämässä.

Lempsa muuten löytyi. Tein sillä tavalla että olin soittavinani korttien kuoletus numeroon. Ihan normaalisti juttelin protokollan mukaan. Heti kohta kun olin tehnyt tämän hämäystempun niin lempsa suorahtaa hypähti syliini! Reisilleni.

Tää on kyllä kätevin tapa. Sieltä se karkuteillä oleva pikku-römpsä sitten hiipii takaisin kikkelin juureen, kun vähän soittelee kuolletusnumeroihin.

- - - Updated - - -

Tuo on kyllä hauskaa, että luonnossa elänyttä ja sieltä ammuttua eläintä ei saa sanoa luomuksi, eli luonnonmukaiseksi :D Ei täyty direktiivit kato.

Tämä on kyllä näitä hienoja viisauksia, joita kalliit poliitikot miettivät viikset vinossa.

Tämä?

tumblr_m8jvp8wolj1qhpgxto1_500.jpg

Tämä?

tumblr_m8jvp8wolj1qhpgxto1_500.jpg

Fuck my anus!! Se on englantia ja tarkoittaa että ompa ammattitaitoisen näköinen neiti.

- - - Updated - - -

Pankissakin täysin edesvastuutonta porukkaa. Ne meinaa antaa mulle lainaa.

- - - Updated - - -

Mä voisin antaa lainaa tuolle siepparille ruispellossa.

Huomenna pikkujoulut nro 1 ja lauantaina nro 2. :D

Back
Ylös Bottom