Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tylsinä hetkinä voi vaikka muistella olympialaisia:

katso liitettä 123338

Tuo kaveri vois nipsasta veronpalautusrahoilla muutaman sentin kärjestä pois + veistää naamaa samalla komeammaksi.

- - - Updated - - -

Se olis kyllä perhana kova sana se komeusleikkaus. Jos laittas koko veronpalautuksen kiinni ja sanois kirurgille että pistetään vaikka hasselhoffin näköseksi.

- - - Updated - - -

Vaikka sille pattikäsi-Tapen vaimolle.

Hannulla on muuten mennyt tuo tupee vähän överiksi:

1137949-max300x300.webp

- - - Updated - - -

Dingo meets pesukarhu.

Omasta mielestäni ihan aika neutraali.

- - - Updated - - -

Dingo fucks racoon.

- - - Updated - - -

Mä en muuten käsitä, kuka vittu äänestää lautakasaa tulevissa vaaleissa ?

Ja kuka vittu äänestää jotain Jasmin Mäntylöitä?! Ei vaan tajua.

- - - Updated - - -

Hei, juuri sinä, tissi/kikkelimalli/pr-henkilö/tositv-se-ja-se/kola-olli/mehujanne/perspanotaru jne haluatko vastata meidän yhteisten asioiden hoitamisesta ja rahan käytöstä?

Nyt ei kuntit huvita. Olis yks paltsu taas puolen tunnin päästä. Pitäis vetää isoja linjoja ja isoja päätöksiä. Mitäs niitä olikaan niitä hyviä valmistautumattomana palaveriin menijän one-linereita?

Nyt ei kuntit huvita. Olis yks paltsu taas puolen tunnin päästä. Pitäis vetää isoja linjoja ja isoja päätöksiä. Mitäs niitä olikaan niitä hyviä valmistautumattomana palaveriin menijän one-linereita?

No vaikka että "kröhöm, no tää on aika pitkällä mutta ihan viimesiä yksityiskohtia ei oo vielä kannattanut suunnitella, kun siltä ja siltä toimittajalta ei ole tullut vielä tarvittavia speksejä. Ei kannata tehdä sitä ja sitä hommaa ennenkuin se ja se selviää. Mutta musta tää ei jää kiinni, mä saan nää kyllä pian sitteku mä saan sen ja sen."

- - - Updated - - -

Ja höpö höpö ja nassua sekaan.

- - - Updated - - -

Heittokeikka saatana.

- - - Updated - - -

Ja että kalenteri ja lempsa on hukassa ja koirallani Robertilla on juoksut.

- - - Updated - - -

Eikös koirilla oo semmosia juoksuhousuja?

Ja sitten jos ne ei meinaa mennä vipuun, niin voi kokeilla jotain toista harhautuskeinoa, millä saadaan kokonaan itse asia unohtumaan...

"Osaattekste muuten laittaa kieltä rullalle, kaikkihan ei siihen pysty! Kaffokaaf y, tävvävaivva fen faa fzuvvavve"

- - - Updated - - -

Meidän Ricardo käyttää vain spändekshousuja. Semmosia mistä tulee karvat läpi. Kyllä se on sitte huvittavan näkönen. Vähän niinku naiset yleensä on. Huvittavia.

Back
Ylös Bottom