Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä olisi kyllä taas maskulinismille tilausta. Missä on lakkautetut isäntäkoulut ?
Niinpä, ei löydy. On siis perustettava isäntäkoulu, jotta se voidaan lakkauttaa.

Tällä saadaan samalla Suomi nousuun, kun isäntäkouluun on palkattava piikoja ja Kossua menee kahmalokaupalla.

Tässä olisi kyllä taas maskulinismille tilausta. Missä on lakkautetut isäntäkoulut ?
Niinpä, ei löydy. On siis perustettava isäntäkoulu, jotta se voidaan lakkauttaa.

Tällä saadaan samalla Suomi nousuun, kun isäntäkouluun on palkattava piikoja ja Kossua menee kahmalokaupalla.
Kannuksessa sijaitsee arvostettu koulutuslaitos joka tunnetaan lempinimeltä Mullikouluna. Siellä on elämän makua ja vanhan viinan hajua niin oppilaissa kuin osassa opettajia.

Tällainen vitutuksen ennaltaehkäisy on kamala sairaus. Oli pakko tehdä Mestarien liiga-kierrokselle varmuudeksi 6 ja 7 X:n järjestelmät pikku panoksella kaikkien muiden pelien lisäksi.

Huomenta.

Datsha meinaa perkele jäädä käsiin. Kohta mulla on kolme kerrosta velkaa.

- - - Updated - - -

Onko irma valmis?

- - - Updated - - -

Tällainen vitutuksen ennaltaehkäisy on kamala sairaus. Oli pakko tehdä Mestarien liiga-kierrokselle varmuudeksi 6 ja 7 X:n järjestelmät pikku panoksella kaikkien muiden pelien lisäksi.

Ennaltaehkäisy on muutenkin ihan kamalaa hommaa.

Jumalauta kuntit. Oon kakalla salin pukkarin vessassa, pukuhuonetilassa on Suomisen Tapsa paljaskikkelöimässä!

- - - Updated - - -

Miten tässä nyt kuuluu edetä, pyyhkimisen: jälkeen?

Jumalauta!

- - - Updated - - -

ONKO ISo!?!?

- - - Updated - - -

Mä taas näin äsken parkkipaikalla fysioterapeutin!!

- - - Updated - - -

Ei tiiä taas että miten päin olis

- - - Updated - - -

Siinä se hipsutti, muina NAISina, hyvinmuodostuneine pesukomuutteineen.

- - - Updated - - -

Mä käytän, kuntit, autoKädiä! Joku mallinanustaja olis tehnyt tän homman jo yhdeksän kertaa tässä ajassa.

- - - Updated - - -

Mutta kun on lopputarkastus käsillä ja ennen työn alottamista rakennusvalvontaan toimitettavat dokumentit puuttuu. Pakkohan ne on saatana tehdä ite.

- - - Updated - - -

Auttaako se jos laskee parikymmentä kertaa vasaralla tähän näppikseen? Tuleeko sillä konstilla höyrynsulku?

Kommandona käy varmaan kans hyvin.

No totta meisselissä.

Commando_1789758i.jpg

Back
Ylös Bottom