Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kylläpä tuollainen puhdas, rullasta vetästy (eikäyhtäänkäteenvedetty) servetti on komeaa katseltavaa.

On kyllä. Kaipaisin tosin niitä norsuja tai sitten kuviointiin jotain mielukuvitusta. Esim. tuon +- kuvioinnin sijaan voisi laittaa vaikka nätin svastikan.

- - - Updated - - -

Tai jättäisi noista väleistä osan valkaisematta esim. svastikan muotoon. Vois olla ihan kiva.

Joxuzin paperilla onkin jo suklaata. Melkoista kierrätystä, käyttää servettinä käytettyä tuotetta.

- - - Updated - - -

Ihan kohta kuntit, on Perkiömäkeläisen metodin vuoro. Vähän kuulkaas buubsia ja perinteistä elbow reippiä on tiedossa. Paljonkohan JohnyV penkkaa nykyään? Ei kai se pentele ole mennyt ohi? Täytyy varuiks alkaa itekin reenaan.

- - - Updated - - -

Kaik män vituiks kun pudotti painoa. Siitäkin on melkoisen paha mieli.

Kylläpä tuollainen puhdas, rullasta vetästy (eikäyhtäänkäteenvedetty) servetti on komeaa katseltavaa.
Onhan se komea! Iso, puhdas, vaalea ja juuri rullalta vedetty. Saa vetäjälleen aina uudellee olon vetää uudelleen, kun vanha sotkeutuu.

Välin valkaisu sopii niille, joilla se on erityisen tumma. Olettaen tietenkin, että tämä tumma väli aiheuttaa jonkinlaista kitkaa omistajansa identiteetissä. Itse en ole valkaissut väliä. Oletteko Herrat?

Saa toki irmakin kertoa. Sitä en kiellä.

Edit edit, jahas tämäkin softa mennyt mönkään. Eihän tämä osaa enään päivittää vanhaa postia automatikly.

Edit kakkonen, Käy kakalla.

Kyllä tästä joku uusi trendi saadaan muuten aikaan. "Joulu on suklaanapin valkaisun aikaa". "Jos ei lunta maassa, valkeutta tuhkaluukussa". Ei saa lainata ilman rojaltteja.

Se oon varmaan minä. Setan sukupuolitestin mukaan olen miehekäs mies, vaikka vastasin "kyllä" väittämään "haluaisin käpertyä karvaisen miehen kainaloon".

Kyllä tämän ketjun miehekkäin mies on eventa.

Postilaatikkoon oli saapunut mouthbrake. Huikeeta.

Huomenta. Oonkin sattumalta tässä penkkailemassa. Lämmittelin just kympin sarjan satkulla, veikkaan että futeri on jo käytännössä jäänyt taakse tässä hommassa. Toivon. Veikkaan. Eiku uskon. Eiku veikkaan.

En tiä perkele. Siitä on kyllä tullu aika naisellinen että kyllä mä uskon. Jos sen feminiininen puoli vielä vahvistuu niin kohta se ei ymmärrä enää rahastakaan hölkäsen pöläystä.

Back
Ylös Bottom