Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yllätys että Ultimetsias ilmaantui paikalle, kun tuli puhetta nuhan häätämisestä. Mutta joo, tommonen suihkekin vois olla. Mulla oli vaan ne kannut mielessä.

Nimenomaan. Taitaa olla vähän härillään.

- - - Updated - - -

Muista pyyhkiä huolellisesti. Ei tule mitään kutinoita.

Ja suoli pitäisi tyhjentää kyllä ihan säännöllisesti.

Saatana jätkät mä vedän nyt välikausitakin päälle ja lähden murkinoimaan.

- - - Updated - - -

Kortisoli tekee sen että tulee kamalasti kirosanoja jokapaikkaan. Uunikuva voisi auttaa.

Mä näin kerran kirpparilla videonauhurin myynnissä. Siinä luki että "hyvä ja toimiva VHS-nauhuri, ainoastaan kasetti ei mene pesään". Siis mitä vittua..?

- - - Updated - - -

Ei helvata sulla lähti nyt keulimaan ja pahasti.. sano nyt vielä että teet jo yhdet koelaatikotkin? Entä kausiverhot?

En suinkaan, aion mennä taktisesti jouluaattona sukulaisille syömään toisten tekemää ruokaa. Rosolli on erinomaista sotkua, siinä on maustekurkkua, punajuurta, hapanta omenaa ja pottua. Ei huono krapularuoka edes. Ja on punainenkin.

Rosollit menee kanssa sinne hyi-osastolle joulutorttujen kanssa.

Ei ole torttu yhtään hyi. Luumu on suorastaan hyvästä mahalle. Syö edes hillot jos ei taikina maistu.

Paska lounas. Tekispä mieli joitan hyvää.

- - - Updated - - -

Ei rucolaa eikä luumuja

- - - Updated - - -

Joku jätti tohon tollasen alustan ja se oli justii johonki ja mua meinas sattua ja se oli ihan tyhmä!

- - - Updated - - -

No onneks ei sattunu...

- - - Updated - - -

Meni vaan selkä poikki!!

Hitto, mulla on kyllä vähän identiteetti hakusessa.. mä oon aikas raju jätkä ja tykkään naisten kanssa paneskelusta mutta samaan aikaan mä laitan kuitenkin pitsan päälle rucolaa. Tosi outoo.

- - - Updated - - -

Tai siis oon metsästä löytyneistä lehdistä lukenut ja nähnyt kasetilta sen verran että varmaan tykkäisin.

- - - Updated - - -

Tai siis ne lontoolaiset nakkeri ehkä tykkäis

Jumalauta, tää nokka vuotaa kyllä taas ku sulhaspojan kulli. Auttaakohan siihen, jos oikein sillälailla tosissaan heiluttelis tänään niitä painoja?

- - - Updated - - -

Millä se nuha lähtikään?
Niistämällä.

Täällä kuule odotellaan sitä viime vuonna luvattua partakonetta.
Siinä on ollut hieman toimitusvaikeuksia. Kukaan ei ole suostunut ns itsemurhatehtävään.

Onkohan NAISilla ikinä semmosta, että jos ne näkee haluttavan ihmisen, niin ne ei mieti vaan että "onpas kivan näkönen" ja se oli siinä, vaan että niille tulis semmonen olo että tekee mieli hypätä pää edellä lattiaan tms kramppeja että ei karkais vahinkossa sen kohteen päälle. Ja laittais nenää esim kamalan väriseen hiuspehkoon. Veikkaan että NAISet pääsee helpommalla rucoliensa kanssa. Ei tuu ehkä niin helposti semmosta apinamaista olotilaa, että laittaa vahingossa hedelmälautaselta kaikki hedelmät aluskalsareihin kun keskittyminen herpaantuu.

Kato, ChiPot, Perkiömäkeläisen treffi-ilmoitusperinteen sanansaattaja!

- - - Updated - - -

Onkohan NAISilla ikinä semmosta, että jos ne näkee haluttavan ihmisen, niin ne ei mieti vaan että "onpas kivan näkönen" ja se oli siinä, vaan että niille tulis semmonen olo että tekee mieli hypätä pää edellä lattiaan tms kramppeja että ei karkais vahinkossa sen kohteen päälle. Ja laittais nenää esim kamalan väriseen hiuspehkoon. Veikkaan että NAISet pääsee helpommalla rucoliensa kanssa. Ei tuu ehkä niin helposti semmosta apinamaista olotilaa, että laittaa vahingossa hedelmälautaselta kaikki hedelmät aluskalsareihin kun keskittyminen herpaantuu.

Tai varsinkaan niille ei käy sitä, että sieltä hetelmälautaselta jäis vain karambolat laittamatta sinne kalsareihin. Mieti nyt minkä näköistä olis, kun olis omenaa ja panaania ja päärynää ja kaikkea pil.. housuissa ja sitten ne saatanan karambolat jumalauta olis vaan siinä lautasella! AHAHAhahaha. Karambolat, ne niin kun olis vaan siinä lautasella. Ihan muina hedelminä.

- - - Updated - - -

Tässä olis muuten tunti aikaa valmistautua siihen paltsuun, missä mun pitäis mm. johtaa puhetta. Mutta emmä taida jaksaa.

- - - Updated - - -

Jos vetäis semmosen eks temporee a moore -tyyppisen esityksen. Ja alleviivais joka asian sanomalla "se olet muuten sinä joka haistaa vitun tässä, se en ole ollenkaan minä".

En tiedä noista hedelmistä, mutta kahdesti on tullut tilanne että töissä meni asia perseelleen kun ei voi keskittyä. Ei saisi laittaa sen näköisiä ihmisiä työelämään. Törkeetä.

Ei voi aina itselleen mitään. Jäätävä tilanne sellainen kun menee kieli solmuun. Eikä auta hedelmäpääsyyn että vaikuttaa itse vajaakäyntiseltä.

Back
Ylös Bottom