Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se olis kyllä hyvä! Tässä oli jo vähän suunnitelmaa videonpätkästä missä vedän sarjatulta bikinit päällä.

Sovitaanko nyt niin, ettet postaile a)kuvia ja b)videoita tai mitään muutakaan materiaalia joka voi järkyttää herkimpiä pakkislaisia. Tai oikeastaan kaikkia.

kaljalla.jpg

lontoossa
kulttuuria.webp

piknikillä.jpg

forssassa
DSC01758.webp

Sovitaanko nyt niin, ettet postaile a)kuvia ja b)videoita tai mitään muutakaan materiaalia joka voi järkyttää herkimpiä pakkislaisia. Tai oikeastaan kaikkia.

No mitä nyt taas!? Eikös siinä ole jotain kaunista ja taianomaista kun auringon laskiessa vihreän metsän taakse, kevyt iltatuuli hivelee pyöreitä rintoja ja kietoutuu niiden hulmuavaan karvoitukseen.

Jumalauta kuntit. Ja cuntit. Mä otin eteen. Kupin. Kuumaa tuoretta Juhla Mocckkaa takareisikaaribaarista. On hyvä. Mitäs sitten tekis. Kello neljältätoista on vasta yks paltsu, jonka jälkeen ampaisen muna suorana jumpalle.

Jokos se irtakin pääväri saatiin pää tettyä? Mä ehdotin sitä punasta. Punasipulia nääs.

Ah. Forssan piknikit. :haart: siellä on monesti lapsen käyty. Parhain oli pikkuirman mielestä auto, jossa oli kristallikruunu ja fuksian värinen verhoilu.

Jumalauta, tää nokka vuotaa kyllä taas niin perkeleesti. Auttaakohan siihen, jos oikein sillälailla tosissaan heiluttelis tänään niitä painoja?

- - - Updated - - -

Millä se nuha lähtikään?

Jumalauta, tää nokka vuotaa kyllä taas niin perkeleesti. Auttaakohan siihen, jos oikein sillälailla tosissaan heiluttelis tänään niitä painoja?

- - - Updated - - -

Millä se nuha lähtikään?

Mä sain Avamysiin -nimistä suihketta mun nenään. Suosittelen! Nyt kulkee henkin niinku tyhjää vaan potkasis.

- - - Updated - - -

Faciaalia ratiosta..?

Mä näin kerran kirpparilla videonauhurin myynnissä. Siinä luki että "hyvä ja toimiva VHS-nauhuri, ainoastaan kasetti ei mene pesään". Siis mitä vittua..?

- - - Updated - - -

Taidanpa vääntää loman kunniaksi rosollit

Ei helvata sulla lähti nyt keulimaan ja pahasti.. sano nyt vielä että teet jo yhdet koelaatikotkin? Entä kausiverhot?

Back
Ylös Bottom