Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joku ruokaisa salaatti frikadelliosastolta, siihen oikein semmoset tuoreet uudensadon siveyden sipulit päälle ja kastiketta kanssa. Jotain valkosta.

- - - Updated - - -

Esim. valkosiveydensipulikastiketta.

Tykkään noista citymarkettien ja rismojen salaattibaareista, missä saat itse kasata salaatit. Ilman myrkytettyjä tomaatteja (kaikki tuoreet tomaatit on myrkytetty). Ja 50% kokonaissalaatista kanaa.

Pihistin sumpit. Muistattehan tekin? Iltapäivä ja kello on kaksi.

Liitteet

• uploadfromtaptalk1417607930888.webp
    uploadfromtaptalk1417607930888.webp
    184 KB · Katsottu: 187
Ompa sulla kiva servetti siinä! Hienoa, kun MIEHELLÄ on silmää yksityiskohdille.

- - - Updated - - -

Vai onko se paperi siinä vain ns. sumppiperäisiä varten? Hyi.

Mulla oli samanlainen derfetti aamulla kun lämmitin lappeen rannassa leivottu ja karjalan piirakoita mikro aalto uunissa.

- - - Updated - - -

Vesalle toki tee.

Pian iltapäivätee. Aamuisin koffee onely.

Ei. Vedin kuiviltaan. Vettä päälle. Ja munaa, kanan munaa. valkuaista onely.

Oon vakiokyttäyspaikalla. Pesin juuri jopa ikkunan pöydän äärestä. Tähän vois alkaa myymään lippuja.

24h sisällä olen nähnyt naapurinplikan tissit ja alasti meikkailun. Kiva kun tulee taas pimeät kelit, niin valo sisällä antaa mukavasti näkyvyyttä.

Muuta nähtyä on auton katollaan liukuminen tiellä. Helikopterin laskeutuminen. Ja paljon muuta.

Laitoin juuri banaania uuniin

ns. banaanikakkua
Hyvä tuo tarkennus. Aloin jo pohtiin että kaikkiko tänne pitää kertoa. Banaania uuniin, niin juuri.

Jos tiedätte.

Pitäisi tehdä Hupen porkkanakakku, mutta ei oo saanut aikaseks. Tällä viikolla vielä repäsen.

Laitoin juuri banaania uuniin

ns. banaanikakkua

Hyvä!

Niinkuin kunnon pikkuvaimon kuuluukin!
Seuraavaksi voisitkin valmistella voikkuleipien valmistamista ja sitten tiskata! Sopii sun vartalotyypille erinomaisesti.

- - - Updated - - -

Mutta sehän tässä nyt alkoi mietityttämään, kun kerran leivonnasta tuli puhetta, että mitäköhän sille Irman uunille kuuluu? Onko tuoretta sämpylää tarjolla ohikulkijoille. Vai tuoksutellaanko vain ympäriinsä raosta vihjailevasti, mutta ei anneta maistiaisia.

Hyvä tuo tarkennus. Aloin jo pohtiin että kaikkiko tänne pitää kertoa. Banaania uuniin, niin juuri.

Jos tiedätte.

Onhan se vähän niin kuin uunia banaanilla sohisi.
Löysä mikä löysä, olenhan jo pilaantunutta tavaraa.

Tissien kohdilta vai pakaroiden kohdilta?

Eihän sitä nyt yhteen ruumiinosaan voi keskittyä, mutta pillullehan sitä aina on tarkoitus päätyä. Hieman kiusoitella ensin klittaa ja sitten räpläillä häppäreitä ja sitten antaa vaiston ja naisen ohjeiden viedä. Vatsalta, suulta tai alaselästä tuntuu luontevimmalta aloittaa, mutta toki siinäkin saa ohjeistaa.

- - - Updated - - -

Ei mulla muuta.

- - - Updated - - -

Pikkujoulut hotsittas, mutta mulla ei sellaisia ole. Enpähän ryyppää. Ei satasen veronpalautuksilla kyllä muutenkaan juhlita.

Mä lähen vit. Pistäkää kuvia tisseistä tai muista jutuista. Puol tuntia kotimatka. Saan sitten kotona kalsareissa kattella.

- - - Updated - - -

Eventa esimerkiks vois laittaa kuvia. Ja muut naispuoleiset punttimimmit.

Back
Ylös Bottom