Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun kortisoliarvot vaatis jotain positiivista stimulanttia, silmille. On niin kauhee ressi että keuhkot tuntuu jotenkin oudoilta. Ei ollenkaan omilta.

- - - Updated - - -

Onko kuntit saaneet ikinä mitään positiivista stimulanttia, silmille? Eventan vastausta ei huomioida.

Tähän sopiva kuvakollaasi:

hihih.webp

Joku juomapeli ja räsypokka.

- - - Updated - - -

Tai sitten NAISille onely, leikkaat housun taskuun reiän, ja käsket naisten laittaa käsi sinne taskuun ja sitten pitää arvata, mikä on minkillä: kädessä.

Mulle itelle tuli mieleen että ensin otettais ihan reilusti viinapaukkuja ja sitten alettais hosumaan ihan ristiin rastiin. Kaikenlaista sukupuolinussimista yms. Mutta onko se vähän kulahtanut idea?

- - - Updated - - -

Joku juomapeli ja räsypokka.

- - - Updated - - -

Tai sitten NAISille onely, leikkaat housun taskuun reiän, ja käsket naisten laittaa käsi sinne taskuun ja sitten pitää arvata, mikä on minkillä: kädessä.

Hyvä!
Sillä mä just kysyin kun halusinkin jotain raikkaita ideoita! Tää on kyllä ihan mukava juttu.

Onkohan mitään semmosta leikkiä olemassa että aikuinen mies menee semmoseen pahvilaatikkoon, missä on toimitettu uusi jääkaappi. Siihen tehdään semmonen reikä mistä mahtuu kikkeli pihalle. Sitten se mies on siellä sisällä ja kikkeli pihalla.

- - - Updated - - -

Ei varmaan ole.

- - - Updated - - -

Jos vihaatte jotakin henkilöä, niin järjestäkää hänelle tilaisuus jossa pidetään naurujoogaa.

Kaappi laatikossa kuulostaa hyvältä leikiltä!

Mutta kyllä jotain paljaskikkelöintiaiheista leikkiä aina pitää olla pikkujouluissa. Hmm. Keksitääs vielä pari leikkiä. Tai jos keksis parileikkiä.

esim Pahimmalle vihamiehelle

- - - Updated - - -

Mutta helvata kuntit! Mun täytyy lähteä parturiin, saas nähdä minkälainen hoito on luvassa.

- - - Updated - - -

Leikki-ideoita kuunnellaan!

Taitaa käydä niin, että täytyy se neljän päivän lappo investoida ja anoa lomaa, vuosilomaa, juhannus->

Olispa jo Juhannus. Tyyni järvenpinta, pullo kivennäisvettä, haitarimusiikkia, nyrkkitappelu mökkinaapurin kanssa.. ahhh

- - - Updated - - -

Topi Sorsakoskea CD-levyltä...

- - - Updated - - -

Compact Disc, You know..

- - - Updated - - -

Kompakti paketti, vrt Santse

Back
Ylös Bottom