Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulitikut silmissä.

Tää on kyllä nätti kappale.

[video=youtube_share;E64m4UXduIs]http://youtu.be/E64m4UXduIs[/video]

"Päivä lähes takanapäin on joulukuun ensimmäisen kappas!
Kukapa tämän päivän kalenteriluukun nappas?
Huomenna on päivä taas toinen, mutta kenen?
Sen arvata vain voinen... [SUB](eipäs tarvikaan kun mulla onkin vipit... jatketaan).[/SUB]

On pakkasyö tuloillaan taas ja hileitä maas,
peittoon käpertyy kettu, joka hetken oli kadotettu.
Nyt joulumieltä täällä odottaa hän, ja eipä aikaakaan kun sellainenkin valtaa Pakkiksen tän"

:joulu3:

Mä olen aivan totaalisen varma, että housujen sovittaminen on hitlerin keksimä idea. Ja ihan kun ei olisi päivä ollut tuplapäiväkrapulan & housujen sovittamisen takia jo varsin pilalla, niin päätin vielä silittää muutaman paidan. Ihan vaan kettuilaakseni.

Sain juuri kuvattua huomisen kalenteriluukun. :evil: :joulu8:

Hep! Eka ja vika.

Eipäs näy avatarta ei. Kyllä keskustelupalstaakin pitäs vaan pyörittää ite. Varsinkin mitä tulee maksavien asiakkaiden kohteluun.

- - - Updated - - -

Mutta. Mitä eiliseen jalkareeniin tulee, eväsleivät pysy sisässä. Ei huono!

Eipäs näy avatarta ei. Kyllä keskustelupalstaakin pitäs vaan pyörittää ite. Varsinkin mitä tulee maksavien asiakkaiden kohteluun.

Joo, mutta ajattele asiaa niin, että sittenku saat sen avatarin näkyviin, voit samalla käydä vilkaseen ton meidän Sanztsen paljaat padat ja piparit tuolta toisaalta! Kyllä tässä väkisin hymy nousee korviin, heti aamusta. Eikä edes: vahingossa.

Lähetä printscreeninä kuva maksusta Mikelle tms.

Joo, mutta ajattele asiaa niin, että sittenku saat sen avatarin näkyviin, voit samalla käydä vilkaseen ton meidän Sanztsen paljaat padat ja piparit tuolta toisaalta! Kyllä tässä väkisin hymy nousee korviin, heti aamusta. Eikä edes: vahingossa.

Kröhöm, kröhöm... kröhöm

- - - Updated - - -

tuli vähän paha mieli tuosta seksismistä...

Back
Ylös Bottom