Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta mulla on sauna lämpiämässä. Asunnossani asuva nainen on tehnyt mulle luumurahkaa ja glögiä. Mä teen miestenjuttuja kuten sytytän takan. Tasa-arvon vuoks nainen saa tehdä osan perkiömäen metodeista. Kuten puutarhan hoito, bodaus käsipainoilla. Suihkussakin saa käydä. PP:n monissa asennoissa pidän itselläni.

Ai saatana kun on hyvä fiilis, ja ilman viinaa vielä, olenko siis jotenkin sairas?
Perkele kun kaikki palaset lokahtelee paikalleen niin on kyllä suu messingillä. Naama kuin Naantalin aurinko, mitä noita muita höpinöitä onkaan kun hommat lsisgtss luista fiy ja foi, ei perkele tää menee kohta manian puolelle, vois heittää kympin lenkin, huh:dance::dance2:

Minkäslaisia raktoreita teillä muilla on sielä: illanvietoissa.

image.webp

- - - Updated - - -

Me @jyväjemmarirock

Näin taas unta Walking Deadista, mulla on ihan oma etenevä juoni siinä ja se jäi taas niin jännään kohtaan ku heräsin. :itku:

Onko mitään pikkujoulutouhuja?

Mä kävin torilla, siellä oli punainen koju jonka nimi oli Liisan Pannu. Nautin siinä Liisan Pannulla höyryävän kuuman käristemakkaran. Liisan Pannusta jäi ihan myönteinen kokemus. Jos siis näette torilla Liisan Pannun, suosittelen stoppaamaan. Mutta eiköhän tämä jo riitä Liisan Pannusta.

Hih hih hihhiii

Nyt vaan reippaasti neloslonkeroo vanhoihin varsiin.. Sitten rytmikkäitä iskuja kosanilla sopiviin väleihin.

Sillä reseptillä kaikki kääntyy vielä parhain päin. Itsehän nössöilen ja lähten salille, op-metodilla.

Se oli tää mitä en illalla muistanut.
https://sabe.fi/budo/
Kidnappaaja tosiaan ainakin oli osakas, en tiedä miten nyt, ja eihän sillä mitään väliä edes ole.

Nyt taikomaan pasta bolognese.

Nevö ögen. Onneks ei tartte ryypätä vähään aikaan.

Legendaarista Hill Street Bluesia lainaten. " Olkaahan varovaisia siellä". :D..Jos/kun täältä nuoriso lähtee rimpsalle!

8445_624d_500.jpeg

Tässä mihinkään lähdetä, vaan kohta pistetään sauna tulille.

e: Jaa se varoitus olikin nuorisolle, ei siis kosketa minua.

Tässä mihinkään lähdetä, vaan kohta pistetään sauna tulille.

e: Jaa se varoitus olikin nuorisolle, ei siis kosketa minua.

Sähän olet vielä / taas kohta vaippaiässä...:hyper:

Vanhat ukot muistelee, osa 3309130.

Nimittäin, tänään tulee subilta leffaklassikko vuodelta -87.

Muistaako pyssy-setä mitä puuhasi kyseisenä vuonna? Äläkä kerro ihan niitä riettaimpia yksityiskohtia:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom