Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voitais työntää ne kaikki puhaltimet sen naisen poistoaukkoon, joka semmosta kristillistä freestyle räppiä esitti siinä valtakunnallisessa televisio-ohjelmassa jumalauta.

Miettikää miltä sen pierut kuulostaa, kun ne suodattuu klarinetin, digeridoon, kukkopillin ja alppitorven läpi! Hihihih.

Tulipa huhkittua taas aamutuimaan.

Taisin vallan myöhästyä puhallinorkesterin huoltosuunnitelmasta. Noh, tarvinnee kiillottaa tuo oboe itse, kun ei sitä tiedä milloin se tarvitsee survoa jonkin ev. lut. ka. freestyle sträppärin nenäonteloon.

- - - Updated - - -

Onks tää black friday joku apartheid-päivä esim. Stokkalla ?

Jos nyt paskoista biiseistä kerran puhutaan, niin tämä ikuista movemberia viettävä Stig-henkilö on turskauttanut sen uuden biisin, missä lauletaan "ajan koko yön", kysynpä vaan, mitä siinä oikein ajetaan koko yö?

Ja hiukan on erikoinen persoona muutenkin. Varmasti joku huumeidenkäyttäjä. Pitää lippalakkiakin sisällä. Siitä sen tietää.

Kröhöm kuomaseni, ihan totta. Varmaakin varmempi merkki. Ikä menee sillä tavalla että lähtökohtaisesti ei ole kyse varmasta huumeenkäyttäjästä, mutta on näitä poikkeuksiakin. Eikö se Kristian Meurmannilla ollut ihan samanlainen kertsi.. Silläkin on niin pitkä tukka että tod näk huumeenkäyttäjä.

- - - Updated - - -

Yö yhtyeen koko tuotannon lisäksi mä olen alkanut hylkiä vahvasti myös Jenni Vartiaisen koko tuotantoa. En löydä siitä ollenkaan sitä tunnetta enkä syvyyttä mitä siinä tavoitellaan. Tissit ja pylly ok.

- - - Updated - - -

Joku siinä mättää, periaatteessa herkkää, mutta silti jotenkin laskelmoidun oloista. Panisin.

Mä meinaan kuntit kuunnella tänään elävänä mm. tälläistä kertosäettä:

Suomi on tänään sun.
Kyrönjoki sulle laulun saman toistaa.
Muistojas ei kukaan viedä voi.
Suomi on tänään suuun, wooo, wooo, aina sun.

(this song is dedicated to veterans of finland)

Se: on hieno hetki.

Mä oon nähny joskus internetissä semmoisen tositapahtumiin perustuvan dokumenttielokuvan missä pakarahieronnan yhteydessä on sormi vahinkoos lipsahtanut. Työtapaturma.

- - - Updated - - -

Lotationea käytettiin runsaasti siinä dokumenttielokuvassa.

Mäkin on nähnyt joskus semmosen dokumenttielokuvan, tuli katottua sitä sillä aikaa kun naapuri oli lenkillä. Siinä oli parikin niitä hierojia ja olikin melkoset kärsänmaistotalkoot.

Minä en tiedä miten tuommosia vahinkoja pystyy hierontatilanteessa tapahtumaan. Onko se se lotatione sitten mikä tommosia voi aiheuttaa.

Se on varmaan just se lotatione. Ja sitten vallankin kun liikutaan noilla erokeenisilla alueilla niin NAISet osaa olla melko vaateliaita. Se tilanne lähtee vyörymään niinkuin lumivyöry. Kohta ollaankin siinä pisteessä että melkein täytyy laittaa silmät kiinni kun ujostuttaa niin kovasti.

- - - Updated - - -

Naiset on niin sen tunteen vietävänä.

- - - Updated - - -

Missähän muuten Ultimeetsia luuraa?

- - - Updated - - -

Varmaan jossain hulluilla päivillä tunteen riepottelemana.

- - - Updated - - -

Kassit täynnä aloe-veraa.

- - - Updated - - -

Aivan kuten allekirjoittaneella.

- - - Updated - - -

Ja onkohan futeri pitänyt jo kossutauon?

En vielä. Kossutauko, T mainus tsyy hunnit n dördi auers.

Kävin kyllä äsken lipittämässä possunfilettiä punkkukastikkeessa. Mulla kyllä maistuu vahva kusi nyt suussa, se varmaan on valunu silmästä kielelle, kun ei siinä kastikkeessa ollut kyllä yhtään alkoholia. Rahat takas!

- - - Updated - - -

Vain pakarahieronta? No kai se nyt paremman puutteessa kelepaa.

Ja sitten vallankin kun liikutaan noilla erokeenisilla alueilla niin NAISet osaa olla melko vaateliaita.

Sanoppa muuta kato.

- - - Updated - - -

Aistin rivien välistä tilattuna yhden lotationentäyteisen kädenluiskahdustapaturmapyynnön!

Mä en oo vielä tehnyt linjauksia eväspolitiikasta. Voi olla että grillatulla kanalla mennään.

- - - Updated - - -

Semmosta maukasta ja jonkinverran suolaista tekee mieli. Nyt ei kannata ehdottaa mulle kesäkeittoa.

Nämä hieronnat ovat yksi asia, mutta toinen asia on sitten parturien ahdistelu kierolla tissihivelymetodilla.

Itsellä on niin kovat traumat jääneet noista ahdisteluista, että olen ajanut useamman vuoden itse tukkani.

Tukanleikkuun jälkeen istun alasti suihkussa polvet koukussa nylpyttäen.

- - - Updated - - -

Semmosta maukasta ja jonkinverran suolaista tekee mieli. Nyt ei kannata ehdottaa mulle kesäkeittoa.

Nam:

ruskettunutkana.webp

Tisseillähivelymetodi ja se parturointituolin virtsarakon taajuudella operoiva moottori on kyllä paha kombo. Nänninnipukat niskassa tuntuu kuumottavalta, mutta ei siitä oikein pysty nauttimaan, kun kokoajan on keskityttävä, ettei tulis kuset housuun kesken kaiken. Vähän niinku ennenaikainen housuihin kuseminen. Kiva siinä olisi sitten selittää, ettei mulle ennen oo näin käyny...

- - - Updated - - -

Ja taas kävi.

- - - Updated - - -

Siksi minulla on aina parturireissulla mukana:

- nessut
- lotatione
- vara-aluskalsarit
- muovinen istuinsuoja
- valikoima erilaisia vynssejä rohtumiin

- - - Updated - - -

Pitäsiköhän lisätä vielä sorsa.

- - - Updated - - -

Semmonen sorsahan olis hirmu kätevä, kun sen sais piiloon kuitenkin sinne kaavun alle.

- - - Updated - - -

Vois rauhassa vittu naattia naattia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom