Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarttisko sitä muuten ostaa uusi kamera. Eihän vanhassa mitään vikaa ole, mutta ettei jäisi rahaa säästöön liikaa.

- - - Updated - - -

Tarttis tosin ostaa melkein Pentax joka tapauksessa, jotta vanhat linssit sopisi.

- - - Updated - - -

Taidan odottaa, että vanha hajoo. Ostetaan ylimääräisillä rahoilla vaikka ämpäreitä.

Mä otan sadantonnin pankkilainan ja pistän parhaat optiikat mitä tissien kuvaamiseen on keksitty.

- - - Updated - - -

Kaarl Tsaissia kato

Mutta hei, mä lähden nyt kauppaan ostaan pehmytpaperia ja kaikenlaisia rasvoja. Eihän sitä koskaan tiedä... Että milloin. Rohtuu.

- - - Updated - - -

Jotenkin on sellanen kutina nyt, että tämäniltainen bodausta käsipainoilla menee ku vettä vaan.

- - - Updated - - -

Vettä korvaan.

- - - Updated - - -

Varmaan johtuu eilisestä hiilaritankkauksesta.

Ei taida itsellä olla käsipainoja tänään ohjelmassa. Suihkussa käyn ja maalaan taidemaalauksen. Ryhmäseksiä tuskin ehdin tänään.

Tyämaalla kohdattu tänään rankalainen tyyppi. Jäi smalltalkit vähiin kun kaveri ei puhunut sanaakaan englantia ja itseltäni ei ihan toi ranska taivu.

Se oli sit bonjour, merci, tack och ädjö.

Harmi sinänsä, olisi voinut vaikka aseista keskustella...
french-guns-for-sale-never-fired-dropped-only-once.jpg

"Rahasta teen mitä vaan". Vai sellanen gigolo tämä gonzaless!

Sitä nuorena poikana oli vitsa väännettävä. Osa-aikaisia kikkolon hommia tein baarihommien yhteydessä. Hiusten ja ihon värin, sekä karvankasvun puolesta käyn ihan välimeren kikkolosta vaikka umpisuomalainen metsien kasvatti olenkin.

Mä katon kuntit täälä areenasta eduskunnan kyselytuntia. Pelkkää asiaa!

Minä en tiedä tämän kaupungin tsiabatoista.

Tekisi mieli vähäsen nukkua, mutta pitää kirjoittaa. Blääaaarrrggghhh.

Keskiolutta otetaan Olawin ja yougtube-hannun kanssa tässä. Irmalle terkut.

Keskiolutta otetaan Olawin ja yougtube-hannun kanssa tässä. Irmalle terkut.

Olisit vielä muistanut mainita, että Olawi ottaa vain lääkkeeksi...saa silloin Irmalta vähän lämpimämmän vastaanoton kun kotiutuu.

Back
Ylös Bottom