Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On.

haart wöörk, onely

ool dei long

girls_motorcycle_018_12012013.webp

Huomenta vaan.

Ohhoh, sillähän näkyy melkein pimppi.

- - - Updated - - -

Jos oikein tarkasti katsoo, ja käyttelee samalla vähän mielikuvitusta, voi siinä ehkä nähdäkin vähäsen pimpslooraa.

- - - Updated - - -

Eli pimpettiä.

- - - Updated - - -

Eli pimpilystä.

- - - Updated - - -

Törkeetä!

- - - Updated - - -

Huamenta.

Ootko valmistautunu?

Mä luulen kans. En ees tänään nää peliä tietääkseni, joten jos oon sillä asenteella, että turpaan tulee, niin voin yllättyä vaan positiivisesti.

Minäkin taidan jättää väliin, ja meen hallin sijasta vähän jumppaileen itte. Vois kyllä varuiks varmistaa Kerhon voiton, lyömällä vetoa Tapparan puolesta :D

Tänään on paljon parempi aamu, joten tasapuolisesti huomenta kaikille!

Ei tuolla loora näy, sillähän on vaan hämäyksenä punaiset strinkulat.

HPK-Tappara on kyllä paha, kuntopuntarissa 5 viime ottelun perusteella sijat 11 ja 14.

Se on taas kuntit ja cuntit, nimittäin, kaks lappua yhden päässä. Ne molemmat. Voihan vituke minä taas sanon.

- - - Updated - - -

Niin, mutta jos käyttää sitä mielikuvitusta!

Ei minulla ole mielikuvitusta. Kadotin sen jo pienenä poikana, kun paljastin joulupukin sedäkseni.

Tänään on hyvä pelipäivä. Tänään on katsokaas mestarien liiga-päivä.

Tiesittekö, kuntit, että vaikka college-housut näyttää IHAN samalta molemmista suunnista niin siellä perseen puolella on enemmän kangasta. Naiset on ommellut ne semmosiksi. Laitoin semmoset eilen illalla vahingossa väärinpäin jalkaan enkä viitsinyt enää kääntää niitä. Perse näkyi koko ajan pikkusen.

- - - Updated - - -

Nyt mun ajatuksissa onkin jo lähes inhimillinen sävy.. epäilyttävää. On mulla silti vieläkin vähän paha mieli.

Tiesittekö, kuntit, että vaikka college-housut näyttää IHAN samalta molemmista suunnista niin siellä perseen puolella on enemmän kangasta. Naiset on ommellut ne semmosiksi. Laitoin semmoset eilen illalla vahingossa väärinpäin jalkaan enkä viitsinyt enää kääntää niitä. Perse näkyi koko ajan pikkusen.

- - - Updated - - -

Nyt mun ajatuksissa onkin jo lähes inhimillinen sävy.. epäilyttävää. On mulla silti vieläkin vähän paha mieli.

Joo huomattu. Ja taskuja on vaikeampi käyttää kun on väärin päin.

MUTTA ostin taannoin paikallisesta sport interistä viimesen päälle jonkun ruotsalaisen tennispelaajan college-housut. Oli -50% ja sopivaa kokoo niin maltoin ostaa. Mieshän ei housuja kokeile kuin maksimissaan sekunnin. Äkkiä kassalle ja himaan. Kotona huomasin että nehän oli vittu HAAREMI housu college housut. Perse roikku niin saatanasti niinku olis paskat housuissa ollu. Muija nauro niin helevetisti. Pidin mä niitä kotona aina silloin kun oli pulsu olo.

Aika paha, paha. Ostit siis vahingossa frendikkäät nuoriso-housut! Tuon saa paikattua kun puhuu hetken pitkästä tavarasta ja syö juustoa olohuoneessa ilman paitaa. Lähtee se semmonen outo, perverssi tunne.

Back
Ylös Bottom