Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hqdefault.webp

Eteenpäin se on kai pakko mennä niin selviää tästäkin perkeleellisestä maanataista.

Ruokkiessani koiria aamulla käväisi jälleen kerran mielessä, miksei ihmeessä ihmisille ole olemassa tuollaista kätevää kaiken sisältävää sopivilla makroilla olevaa herkkua ?
Siitä kun vielä tuunattaisiin eri makuja esim. soppa-sämpylä, kanipaistos, hanhenmaksapallero yms. saataisiin kaikille jotain.

Annosteluohjeessa voisi olla sitten desimäärät kätevästi potarille, tavikselle ja läskille. 6 annosta päivässä, eikä tarttis sen enempää murehtia.

Joo ehtottomasti olis ideaa. Sitten vielä tykkäisin siitä että joku myös ruokkisi minut samalla tavalla kuin koiran. Ja laittais aina joskus semmosen kaulapannan ja kävelyttäis. Olispa heleppoo!

- - - Updated - - -

Heittäis aina aamusella oikein rapean sämpylän siihen ruokakuppiin.

- - - Updated - - -

Ja sitten sais jäädä kotiin hipsuttelemaan koko päiväksi. Olispa kiva. Vois vaikka katsella ikkunasta ulos.

- - - Updated - - -

Ja välillä ottaa vähän torkkuja.

- - - Updated - - -

Minä tykkään katsella ikkunasta ulos.

Nyt vittu kuntit. Sokka irti! Sain englannista postia, hyvältä ystävältäni Andrew Youngilta. Oon periny 9,5M£. Mitäs se on euroissa 12-13M! Tai en suoranaisesti periny, mutta mulla on sama sukunimi kuin kuolleella miljonäärillä niin Englannin lain mukaan oon oikeutettu perimään massit. Vittu jätkät. Irtisanoin itseni jo töistä. Mun perisuomalaista sukunimeä varmaan on jonkun verran enkuissa.

Pistin postia ja kysyin et paljo tarvis massia juokseviin kuluihin, jotta voi heittää miltsit mun tilille.

Hämeenlinnalaiselta autokauppayrittäjältä kannattaa kysellä käytännön järjestelyihin neuvoja. Sillä oli jotain kontaktia Lontooseenkin.

Kysy samalla rahoitusta sinne Hämeenlinnan autokaupalle!!

- - - Updated - - -

^ Helvata..

- - - Updated - - -

Mulla oli kerran semmonen Renault myynnissä, olisin saanut hemmetin hyvän kaupan siitä.. Harmi kun se ostajaehdokas vaan oli semmonen Ameriikkalainen kenraali ja just töissä jossain vitun sukellusveneessä eikä mitään mahdollisuutta tulla hakemaan.. Joku siinä mynnähti sillon, olis se jotain kautta sen Rellun junaillut sinne Ameriikkaankin. En kerinnyt oikein siihen lähtöön kun katselin just ikkunasta ulos.

- - - Updated - - -

Vai olisko se perkele ollu kuuraketissa töissä..

- - - Updated - - -

Piruparalla jäi Rellu ostamatta kun piti just lähteä maata kiertävälle radalle

Taannoin myin nettivaraosassa leonvintsin mölytorvia, niin joku jenkki tarjoutu ostaa paypalilla. Lupas laittaa vielä 20% hyvänmiehen lisään. Oonhan hyvä mies. Sillä oli tyyppi hakemassa niitä suomessa. Ei koskaan hakenu :( jouduin myymää normihintaan jollekkin kaiffarille joka kysyi useamman kerran, että onko varmasti äänekkäät. Annoin takuun että varmasti lähtee ääntä.

Kyllä se siemen antaa sämpylään semmosta mukavaa suutuntumaa.

- - - Updated - - -

Onkohan futeri ropelipäitten ikeessä?

- - - Updated - - -

Taannoin myin nettivaraosassa leonvintsin mölytorvia, niin joku jenkki tarjoutu ostaa paypalilla. Lupas laittaa vielä 20% hyvänmiehen lisään. Oonhan hyvä mies. Sillä oli tyyppi hakemassa niitä suomessa. Ei koskaan hakenu :( jouduin myymää normihintaan jollekkin kaiffarille joka kysyi useamman kerran, että onko varmasti äänekkäät. Annoin takuun että varmasti lähtee ääntä.

Siinä mun rellussa oli joku digitaalikello, jälkiasennettuna. Se näytti ihan polttoainelämmittimen kellolta vaikka ei siitä mitään tapahtunut. Se ostaja soitti siitä vielä perään ja kyseli typeriä. Ihmettelin että minkä takia se minulle, lähes tuntemattomalle ihmiselle, soittelee omasta autostaan.

- - - Updated - - -

Se oli muuten siitä jännä auto että kaikki sen osat piti irrottaa toisistaan jos halusi vaihtaa eteen polttimon. Kaikki.

- - - Updated - - -

Ja lopuksi maalata.

Maanantaipeikko pitää mun kepeksiä otteessaan.

- - - Updated - - -

pelottaa.. En enää ikuna aja taksilla öitä läpeensä..

- - - Updated - - -

itkettää... ja huolestuttaa.. en etes osaa ajatella mitään tuhmuuksia toimiston minkeistä..

Sillä taitaa olla kylmät kädet. Kannattaa illalla sitten valmiiksi rasvata paikat, koska tiistainan olet sitten Toivoa täynnä.

- - - Updated - - -

Keskiviikkona sitten hellittää.

En ole kenenkään ikeessä jumalauta, yhtään sämpylääkään en ole tänään saanut eteeni. Siitä tuli vähän paha mieli.

Olen tässä koko päivän selvitellyt muiden tyhmäilyjä. Ei vittusaatana pillukyrpä, kaikki pitäs tehdä itte saatana. Eiss.. mä vaan sanon. Ihmismieli alkaa helposti tällaisissa tilanteissa taipua, jolloin tekis mieli turskauttaa vähän ripulia, eiku tirskauttaa itkua, kun nauraminen sattuu jo mahaan. Vaniljanmakuinen sikari ilman sitä vaniljan makua eli ihan tavallinen körssi alkaa pikkuhiljaa kuulostamaan ihan hyvältä vaihtoehdolta.

- - - Updated - - -

Tai sit vois tehdä Santset ja lyödä päätä seinään. Mutta en mä kyllä niin NAISmaiseen tekoon ylly.

Vittusaatana pillukyrvästä tulikin mieleeni, pitäisköhän käydä tänään kauluspaidassa ja asiallisuushousuissa iltakävelyllä, ennen yhdyntää?

Itse olen vähän miettinyt sellaista, kun jotkut pitävät jotain vaatekappaleita aina. Esim. kalsarit, sukat, pipo yms.
Jos ryhtyisi itse käyttämään kravattia aina. T-paidan kanssa, lenkillä, villapaidan päällä.

Back
Ylös Bottom