Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun mielestä meidän kaikkien kannattais nyt vetää ihan kaikessa rauhassa käteen ja miettiä vähän tätä kokonaisuutta. On nimittäin aika paha mieli ja tää mun ruumis on nyt melko väsynyt. Se oli saatana hereillä neljästä asti.

Vaikka tuota sanontaa olen itsekin kovasti käyttänyt, käytännössä se on kyllä vaan niin pirun hankalaa vetää rauhassa. Vähän niinkuin aitajuoksu, sillailla rauhallisesti. Turvaalleenhan siinä lentää ilman vauhtia.
Nyt tekis kyllä pieni ruumiista irtautuminen hyvää. Voisi vaikka liihotella menemään tuolla syystaivaalla, kun ruumis naputtaa näppäimiä työmaalla.

- - - Updated - - -

Mahtaisiko paha mieli parantua, jos söisi ihan saatanasti ja ostaisi vaikka suklaalevyn jälkkäriksi. Olihan eilen kuitenkin treenipäivä ja onhan siitä palauduttava.

- - - Updated - - -

Mieleni tekisi muuten sivellä naisen sisä- ja/tai ulkoreittä.

Mä juoksin eilen pitkähkön lenkin. Siinä puolivälissä, noin kuuden kilometrin kohdalla pääsi merkillinen huuto-oksennus. Semmonen että sen mukana tuli ihan eläimellistä karjuntaa ja se tuote höyrysi pikkupakkasessa. Jotenkin tää mun ruumis hylkii nyt ruokia ja ei tykkää liikunnasta.

Se saattoi myös olla, että hyvä mieli poistui sun ruumiista. Tai sitten joku remoni, niinkuin elävissä kuvissa. Manattiinko sua esim. ennen lenkkiä ?

Niin muuten saattoi olla. Se pakeni mun ruumista koska se joutui kuulemaan lauantaina yöllä erittäin paskaa musiikkia. Olin kuuntelemassa jotain bändiä, pikkusen juovuksissa.

- - - Updated - - -

Tänään käyn urheilikentällä testaamassa aitajuoksua hidastettuna. Lämmittelyksi kuiskaan niin kovasti kuin osaan. Nämä ovat siitäkin hyviä lajeja ettei tule hiki --> ei tarvitse käytä suihkussa.

kawasaki-sexy-girl.webp

Netflixinvitura ei toimi!! Pitäisi päivittää maksutapa, netflixin sivut vetää erroria ja suomenkielinen aspa klo 12 ->
Miten tässä nyt pitäis sitten päiväänsä viettää?! Kysyn vaan!!

Voi helvetti.. paha paha paha.. katot pahimpiin oireisiin Youtubesta napakymppiä ja bumtsibumia

- - - Updated - - -

Tai teet jotain hyvää ruokaa ja siivoat. Ja laitat ittes oikein nätiksi.

- - - Updated - - -

Kerrankin jotain hyvää ruokaa.

Pelkkä soppa on kyllä omaan makuun vähän mauton. Vähän kuten laatikko, kiusaus ja pata.

- - - Updated - - -

En muuten edes muista, koska olisin viimeksi syönyt sämpylää.
Nyt kyllä maistuisi sellainan savukinkulla ja paksulla juustolla höystetty pämpylä.

Voi helvetti.. paha paha paha.. katot pahimpiin oireisiin Youtubesta napakymppiä ja bumtsibumia

- - - Updated - - -

Tai teet jotain hyvää ruokaa ja siivoat. Ja laitat ittes oikein nätiksi.

- - - Updated - - -

Kerrankin jotain hyvää ruokaa.

Minun pitää olla täällä ihan hissukseen, joten ei voi siivota tai tehdä ruokaa.
Ja nätiltä näytän laittamattaki - sellaisella miehekkäällä karhumaisella tavalla.

Mun tekis mieli semmosta kuumaa sämpylää johon on jollain hyvällä leipurinniksillä saatu oikein rapea kuori. Sitten oikeata voita siihen reilusti sulamaan. Iso lasi maitoa tai piimää. Tuli melkein hyvä mieli kun mietin tätä.

Ehkä jotain lesettä tai vast semmosta rapsakkuutta tuomaan.

- - - Updated - - -

Millähän ne saa siihen sämpylään semmosia ilmataskuja...?

- - - Updated - - -

Minä aion tehdä tänään soppaa. Ehkä sämpylöitäkin, riippuu miten paljon laiskottaa.

Minkäslaista sämpylää on tulossa? Ei kai vaan semmosia hiivanmakusia jääkiekkoja?

- - - Updated - - -

Minä tykkään ajatella sämpylöitä.

Ruokkiessani koiria aamulla käväisi jälleen kerran mielessä, miksei ihmeessä ihmisille ole olemassa tuollaista kätevää kaiken sisältävää sopivilla makroilla olevaa herkkua ?
Siitä kun vielä tuunattaisiin eri makuja esim. soppa-sämpylä, kanipaistos, hanhenmaksapallero yms. saataisiin kaikille jotain.

Annosteluohjeessa voisi olla sitten desimäärät kätevästi potarille, tavikselle ja läskille. 6 annosta päivässä, eikä tarttis sen enempää murehtia.

Back
Ylös Bottom