Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jonkun nasevan leffan vois vielä tälle illalle katsoa! Eilen katselin Hummingbirdin ja siitä tuli vähän murheellinen fiilis. Tänään Sävel ja Sanat, joka oli suunnilleen yhtä hyvä kuin muistelinkin. Oisko ehdotuksia? Elokuva-.
Vähän toisenlaista genreä suosittelisin...House of 1000 Corpses :thumbs: Rob Zombien, taattua laatua!!! Ei tule murheellinen fiilis tästä!!!
Erittäin hyvä heitto tähän väliin. Ja jos aika riittää, niin ilman muuta heti perään jatko-osa The Devil's Rejects.
Jonkun nasevan leffan vois vielä tälle illalle katsoa! Eilen katselin Hummingbirdin ja siitä tuli vähän murheellinen fiilis. Tänään Sävel ja Sanat, joka oli suunnilleen yhtä hyvä kuin muistelinkin. Oisko ehdotuksia? Elokuva-.
Itse asiassa unohda nuo Rob Zombien paskat. Tänään yhdeksältä:
![]()
Eh? Eh?
Huh. Nyt on Pori katsastettu ja sukuloinnit hoidettu. Yritin etsiä erään Porilaisen hoocee bändin musiikkia tähän, mutta auttais varmaan, jos muistais edes bändin nimen oikein.

Ummmm... lemme think... I'm gonna go with a NO :D Eikä mulla oo töllöäkään.
Et tullu mun luo kattomaa vormulaa :( Olisin pihistänyt sumpit
- - - Updated - - -
Se bändi ol yö. Ole hyvä.
Nähty ja kyllä, oli hyvä. Katselin Hoursin äsken, olipa turha leffa. Mutta sentään Paul Walkeria sai katsella (rauha hänen sielulleen). Nyt pari jaksoa Mentalistia.Tuota vois muuten olla jopa veehooässällä, sen verran vanha vilmi.
Kato Intouchables jos et oo nähny. Ranskalainen, mutta hyvä.
Nähty ja kyllä, oli hyvä. Katselin Hoursin äsken, olipa turha leffa. Mutta sentään Paul Walkeria sai katsella (rauha hänen sielulleen). Nyt pari jaksoa Mentalistia.
Ja niin alkaa taas yksi työviikko. Olisi jo perjantai.