Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Leipasin kettupipareita ja karjalanpaisti muhii vielä uunissa.

Juon kaljaa ja katson lumisadetta. Huomenna ois reffit keskustassa niin ei viiti vetää kooma kännejä..

Liigan osalta tarkoitin aiemmin päivällä, että mainitsemiani joukkueita ei ainakaan kannata valita... :jahas:
Harmillisesti itse luotin Ipan putken jatkoon. Tai oikestaan niillä oli vaan liian hyvä kerroin. Onneksi sentään yksi tupla osui Pelsun ja Kalpan avustuksella, niin ei tullut persnettoa. Metsola alkaa näemmä sulaa tällä kaudella jo ennen tosipelejä ;)

Kuntit, kuntit!

Mä ajattelin hakea seuraa.. Täällä on sen verran hienostuneita herrasmiehiä että ajattelin oikoluettaa tän mun ilmotuksen täällä. Siikatkaa!

REITTI-ILMOTUS.

Karismaattinen ja muutenkin lihava setä hakee keskuspanotelukumppania. Haen henkevään jutusteperspanoseuraalu. Pikkuhousut tykkään kuntoilla.

Vastaukset miel oraalisesti poste restante "Moskovan reitti"

Yst terv "ei pappa pahaa tee, pappa vaan koittaa"

Omasta mielestä aika hyvä, mitä tuumaatte?

Kauniita NAISia ja viintä. 2014-11-21 22.14.39.webp

Kuntit, kuntit!

Mä ajattelin hakea seuraa.. Täällä on sen verran hienostuneita herrasmiehiä että ajattelin oikoluettaa tän mun ilmotuksen täällä. Siikatkaa!

REITTI-ILMOTUS.

Karismaattinen ja muutenkin lihava setä hakee keskuspanotelukumppania. Haen henkevään jutusteperspanoseuraalu. Pikkuhousut tykkään kuntoilla.

Vastaukset miel oraalisesti poste restante "Moskovan reitti"

Yst terv "ei pappa pahaa tee, pappa vaan koittaa"

Omasta mielestä aika hyvä, mitä tuumaatte?

Tuohon kun laittaisit vielä johonkin väliin käsipainoilla potailun ja suihkuttelun, niin tärppi olisi taattu. Tuohon voisi olla myös hyvä lisätä jotain speksejä, millainen seura miellyttää. Esim. Toivon, että olisit mukavan luontoinen, hiljainen tai mykkä ja näytät ulkoisesti Kim Kartaanilta tai vastaavalta, jolla kiva tarakka ja hyvät imetysominaisuudet. Nuo siis vaan esimerkkinä.

Ulostee, check.
A-alue olut, tulossa. #läsnä

- - - Updated - - -

Eerojakpotti: yksi(1) tähtinumero, oikein.

- - - Updated - - -

Huono peli! Pippeli on parempi.

Kuunnelkaa poijjat tukutukurokkia.

[video=youtube_share;TUszotxuwGo]http://youtu.be/TUszotxuwGo[/video]

Tämä toimii aina hyvänä kaljanjuontimusiikkina. Onnii ilosta.

Back
Ylös Bottom