Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko kuntit ollu koskaan maalimankiartueen jokaisella keikalla:läsnä?

image.webp

- - - Updated - - -

Ei se mitään. En minäkään. Vain puolilla. Investoin kuitenkin kiertuepaidan. Onely kiertuepaita jonka: omistan.

Nysse on mun päällä. Komia!

- - - Updated - - -

Tommosia ne on ne jalasjärveläiset maalimankiartueet.

- - - Updated - - -

Ny tierätte.

Jos noilla viiksillä ei saa naista niin kannattaa unohtaa naiset kokonaan.

Miksei aina voi olla perjantai? :)

Xtreme, nyt mä keksin sulle hyvän lisälainanottohomman. Ostat kymmenen vanhaa pakettiautoa, ja muutat ne matkailuautoiksi. Sitte maksat sadan tonnin pankkilainalla autoveroa! Siinä oiva lisätulonlähde valtiollekin! Ja sitten vielä ne autot täyteen pankkilainalla ostettua Olvia. Alkosta ostettua.

Voihan vitura minä sanon taas. Itkettää.

Tahdon olla, sulle hyvin hellä.

Minä tahtoisin vain olla.

- - - Updated - - -

Xtreme, nyt mä keksin sulle hyvän lisälainanottohomman. Ostat kymmenen vanhaa pakettiautoa, ja muutat ne matkailuautoiksi. Sitte maksat sadan tonnin pankkilainalla autoveroa! Siinä oiva lisätulonlähde valtiollekin! Ja sitten vielä ne autot täyteen pankkilainalla ostettua Olvia. Alkosta ostettua.

Luin ilmeisesti kanssasi saman uutisen. Tuo on kyllä tähän asti ajatuksistasi ehdottomasti paras. Kaiketi pakettiauton tilalla voi olla myös tila-auto. Se on vaan jotenkin räneempi.
Jos laittaisi vielä jotkin alkoholimainokset kylkiin, niin siitäkin saisi varmaan maksaa vähän lisää, jonka taas voisi lainata pankilta.

Tosin Räsänen varmaan löytää jonkin tulkinnan YK:n ihmisoikeussopimuksesta, ettei miehellä saa olla liikaa rakkaita (kaljat) kerralla autossa.

- - - Updated - - -

Ensin nukun pommiin. Sitten bussi vetää pysäkin ohi vaikka miten heilutan kättä. Ei saatana. No onneksi on perjantai.

Ei muuta kun Kenoamaan. 0 oikein voittaa.

Voihan vitura minä sanon taas. Itkettää.

Tässä on kyllä muilta osin ideaa, mutta yhden autoista täyttäisin mopsin poikasilla. Saadaan koiraverotkin tähän mukaan.

- - - Updated - - -

Tänään on piparipäivä

Luoja anna tämän olla totta.

Back
Ylös Bottom