Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Musta tuntuu, että Heikki Lampela on vielä enemmän sekasi ku Keskisen Vesa!

- - - Updated - - -

Musta makkara toimi heti aamusta, kuuden aikoihin.

Vesa onkin ollut vähän paitsiossa! Vähän kaipaisin jotain vaikka aika ajankohtaistakin Vesse-päivitystä. Mitähän Töysän prinssille kuuluu?

- - - Updated - - -

Kauhee nälkä. Onneksi kohta saa raikasta vettä.

Panettaa hirveesti. Onneks kohta pääsee tila-autoon jossa on penkinlämmitin.

Vesa onkin ollut vähän paitsiossa! Vähän kaipaisin jotain vaikka aika ajankohtaistakin Vesse-päivitystä. Mitähän Töysän prinssille kuuluu?

Varmaan kiirettä pitää tv-sarjan kuvauksien parissa. Aijai, siitä tulee spektaakkeli.

Musta tuntuu, että Heikki Lampela on vielä enemmän sekasi ku Keskisen Vesa!

Eikä ole, kunhan vedättää mediaa ja suurin osa jengistä vieläpä uskoo noita juttuja.

Kapteeni Nikula oli kyllä asiallisesti huomioinut sen, että Jääkäriliike täyttää tänään 100v.

Wörk onely, vokot style.

unbuttoning-her-blouse.gif

Luurilla pelittää! Hmmm, mitkäs noi nyt sit on, ryntäät?

- - - Updated - - -

Mutta täytyy kyllä sanoa, että siinäpä on konekirjoitustaitoinen sihteerin alku.

- - - Updated - - -

Mistä tää työkone tietää, että siinä oli lollot?

- - - Updated - - -

Saatanan ropelipäät tekee mun elämästä hankalan.

- - - Updated - - -

Tuli paha mieli.

Ryntäät. Ne on ryntäät. Vai rynnäs. Meillä oli sellainen maalivahtikin. Kova poika ottaan koppeja.

En kyllä tykkää nipukoista. Katselin niitä tarkkaan. Ei mitään väriä. Pitää olla eriväriset mitä rynnäkset itse. Selittäkää mulle. Eikä kunnon sentin uimahallikylmävesi-nipukoitamitkäpaistaauimapuvunläpi.

Back
Ylös Bottom