Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään oli miesten päivä. Eipä paljon näkynyt mitään spesiaalia ei. Saakeli että tuli paha mieli.

- - - Updated - - -

Mulla on jääkaapissa 8,5 rosenttinen tuplapukki. Siellä se määkii mutta en ota en.

Juuvittu. Kyllä mullakin tuli taas paha mieli, kun itse tein käsijohteen portaille. Voimakas ihmiskädenjälki havaittavissa lopputuotteessa. Voimakas. No, maalit päälle, kyllä se niille sioille kelpaa.

Mulle tuli mieleen semmoinen yhteishanke siitä tasa-arvo toimikunnan henkilöstölistasta. Siinähän ei ollut yhtään miestä, joten tasa-arvon edistämiseksi voisi olla hyvä ratkaisu rakentaa vaikka Saariselälle hirsimökki valittujen tasa-arvon edistäjien kevätkokouksia varten. Se voisi olla futhermuckerin käsin pilluttamista hirsistä rakennettu. Tässä kohtaa minunkin moraali voisi joustaa ja voisimme pitää sen "talkoon" mökin pystyttämiseksi.

Kannatetaan. Käyttöastetta nostaaksemme, voisimme pitää myös sääntömääräiset Kiinalaisten Konekirjoitustaitojen Appreciation Fun Clubin kokoukset siellä. Jokaisen jäsenen helikopterille pitää olla tilaa, sen verran väljä mitoitus täytyy olla suunnitelmassa.

Totta totta ehdottomasti. Ehdotan teeman mukaisesti, että mökin pohja mukailee ihmisen sukupuolielimen muotoa. Arpa ratkaisee käytetäänkö mallina uroksen vai naaraan penistä.

En mä sittenkään baariin jaksa mennä kun ei mulla oo edes rahaa juoda. Enkä halua kallooni murtumaan päänseinään hakkauksesta. Mitä mä oon taas miettiny?

Minun oranssi johto on siivouskomerossa. Sitä ovea ei kyllä arvaa aukaista!

- - - Updated - - -

Tähän paskaan kuvanlaatuun tottuu yllättävän hyvin.

Musta tuntuu, että Heikki Lampela on vielä enemmän sekasi ku Keskisen Vesa!

- - - Updated - - -

Musta makkara toimi heti aamusta, kuuden aikoihin.

Mites mustamakkara? Toimiiko? Minusta se ei ole ollenkaan huono tuote.

Kyllä kyllä, mustaa jöötiä menee kyllä. Tarkoitin, jos itsestäni päästetään vertaa. Verikoe vielä menee, mutta jos ruvetaa litratolkulla imeskelemään elämää ulos, sit tulee semmonen olo kuin joillekin voi tulla esim. rankan jalkatreenin jälkeen.

Back
Ylös Bottom