Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuules, mulla on Picasson teos ollut tietokoneessa taustakuvana ja ihan ilmatteeksi sain. Nih, joku roti sentään tarttis olla kyllä näillä esimerkeillä.

Aihitto, tajusin just että edullisin ratkaisu on laittaa taustakuvaksi tuo luikku, sehän on melkein sama asia kuin käydä radalla ampumassa sillä:D

Tuu tö wörk--->

Aihitto, tajusin just että edullisin ratkaisu on laittaa taustakuvaksi tuo luikku, sehän on melkein sama asia kuin käydä radalla ampumassa sillä:D

Joo tai sitten jos haluu hifistellä, voit ladata tuon kanuunan ääniä korvalappuihin ja ostaa vaikka Remingtonin M10:n parilla sataa ja kuunnella korvalappuja ampuessasi Remingtonilla.
Kavereille voi sanoa vaan ostaneensa uuden M10:n. Ja tietty loppurahalla esim. kaljaa.

- - - Updated - - -

Ai mahloton mikä torrakko

- - - Updated - - -

^naapuri sano mulle noin, mitälie tarkotti

Varmaan, että sun ase on vähän semmonen vanhemman ja pölyisen puoleinen.
Vähän niinkuin naiselta on ilo kuulla olevansa oikeen lutunen.

Dear Eki.

Onkohan minusta tullut tahtomattani ns panomies? En missään nimessä ajattele semmoista enkä kyllä tahtoisi olla mikään hävytön seksisti, mutta onkohan tässä käynyt sillä tavalla vähän niinkuin huomaamatta? Nimittäin. Se oli 90-luvun alkupuolta, Rexonalla oli televisiossa silloin semmonen ödöörimainos jossa nainen oli puolimakaavassa asennossa kalsarisillaan. No sanottavahan se on, että melkoinen erektio oli tosiasia. Sen jälkeen ollut vähän kuivempaa kautta mutta kyllä tää vähän aina jyskyttää tuolla takaraivossa.
Voikohan joku olla raskaana?

"kahlittu myyräenkeli"

Hei kahlittu myyräenkeli.

Olen toimituksen siivooja Repa ja vastailen tässä ennen kuin varsinanen Eki ehtii paikalle.

Et kerro minkä ikäinen olet, onko sinulla kuppaa ja uskotko Lentävään spagettihirviöön (meidän pelastajaamme), mutta jotkut asiat jäävät vaivaamaan välillä pidemmäksikin aikaa. 90-luvulla elettiin tuota ns. topless-huumaa ja sen aihuttamia jälkiä korjataan vieläkin. Sinua suosittelisin nyt vielä välttämään tuollaista seksuaalisiveellisyyttäsi loukkaavaa materiaalia (kuten tv ja Anttilan kataloogit) ja jos törmäät tuollaiseen on varmuuden vuoksi hyvä pitää kumi paikallaan varmuuden vuoksi.

Lähitisin kyllä arvelemaan, että joku on kyllä raskaana. Eki-setä tulee varmaan pian antamaan sinulle oikeita neuvoja, koita jaksella.

Dear Eki.

Onkohan minusta tullut tahtomattani ns panomies? En missään nimessä ajattele semmoista enkä kyllä tahtoisi olla mikään hävytön seksisti, mutta onkohan tässä käynyt sillä tavalla vähän niinkuin huomaamatta? Nimittäin. Se oli 90-luvun alkupuolta, Rexonalla oli televisiossa silloin semmonen ödöörimainos jossa nainen oli puolimakaavassa asennossa kalsarisillaan. No sanottavahan se on, että melkoinen erektio oli tosiasia. Sen jälkeen ollut vähän kuivempaa kautta mutta kyllä tää vähän aina jyskyttää tuolla takaraivossa.
Voikohan joku olla raskaana?

"kahlittu myyräenkeli"

Hyvä kahlittu myyräenkeli

Ei kahta sanaa, sinä olet se kuuluisa panomies! Laitan tässä vastauksen mukana valokuvan eräästä naisesta, jota olen tarkkaillut kaukoputkella ikkunan verhonraosta, täysin tieteellisessä mielessä. Voisitko ystävällisesti signeerata tämän kuvan minulle. Laita tekstiksi "Ekillä on hirvee meisseli, t. se panomies, PS. näin pukuhuoneessa, ihan miehekkäällä latinotavalla"

- yours, Eki

Pikkusen harmittaa kyllä kun tuo lohkolämmittäjä lämmittää tälläkin hetkellä. Tää ei oo nyt ihan pahimmasta päästä mutta liian asiallista silti, nollakeleissä ja työmaan pihassa julkeasti.

- - - Updated - - -

Plus viidessä viiva kahdeksassa asteessa tuo sen lämmittäminen on mulle kaikkein karvainta.

Mulla on muuten se vihree johto hukassa! Perkele, kuka sen sinne on mennyt työntämään. Elukka-parka.

- - - Updated - - -

Hetkinen, muahan itseasiassa vähän vituttaa nyt. Sinänsä jännä, etten äkkiä edes keksi mitään syytä. Mutta tiedän, että se on se vitutus, koska mua on kerran ennenki vituttanu. Kai. Eikä siitä ole edes kovin pitkä aika. Taitaa olla vajaa vuorokausi. Mitä...

Hyvä.. kaiva se vaan esiin sieltä, ei peli ole vielä pelattu. Ei siihen tarvii sopeutua että kaikki on niin saatanan eriomaista ja mukavaa, kyllä siihen vitutukseen pystyy itekin vaikuttamaan ihan omalla asenteella.

Minulla on auto lämppärissä. Olenhan lähes tissiposki, tai ainakin pidän paljaan tissin tunteesta poskellani.

Arvatkaas mitä...no kerron: Kävelin äsken käytävällä ja kuulin neukkarista naurua. Siis mitä vittua, työajalla, naurua. Joku roti tähän on saatava, ilmoitan asiasta keskushallintoon, huoltoyhtiöön, Valviraan ja Kekkosen perikunnalle.

- - - Updated - - -

Kappas, täällä on -1, joten lienee ihan ok ?

- - - Updated - - -

Breaking News

Suomea ajetaan nyt entistä enemmän ahdinkoon. Ensin ruuat, nyt sitten kohteena pörssiyhtiöt:

http://kauppakamari.fi/2014/11/19/nuoret-naisjohtajat-ottavat-vastuuta-johtoryhmissa/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=nuoret-naisjohtajat-ottavat-vastuuta-johtoryhmissa

Vaadin tasa-arvoa!

Täytyypä tehdä toimeksianto.

Tasa-arvo.webp

Kiikun kaakun tuo -1.

Mulla on oranssi vihreäjohtokopio. Se makso 6,90 ja on niin jäykkä jo+20 asteessa että tod näk menee poikki jos on astekin pakkasta. Onneksi ei ole tapana lämmitellä autoa jumalauta.

Mä oon hukannut muuten aika monta noita vihreitä johtoja. Sen kerran kun sen laittaa autoonsa kiinni niin eihän sitä helvata muista sitten aamulla nyppästä irti. Siinä se heiluu sitten työmatkalla auton nokassa kiinni ja ihmisiä naurattaa ja taas saa hävetä. Eipä kannata semmosta ihmeemmin harrastaa.

- - - Updated - - -

Se on aika kalliskin se vihreäjohto, olisko joku 39 euroa mokoma johdonpätkä. Pidän kalliina. Maksetaankohan sen johtotehtaan työntekijöille palkka johtoina?

- - - Updated - - -

Vähän kusetuksen makua koko lämppärinjohto bisneksessä.

- - - Updated - - -

Myydään johtoja kauheella katteella ja tehtaan työntekijät saa muutaman metrin notkeeta sähköjohtoa palkaksi.

- - - Updated - - -

Onkohaan tänään mainittu tissejä ollenkaan?

Oli hieman tyhjentävä työhaastattelu, poistuttuessa oli lähes sama fiilis ku ois tavotellu kokeesta kasia mut saikin kutosen.

No jos ei irtoo työpaikkaa nii uutta matoa koukkuun, heinäkuus alkaa armeija ja helmi-maaliskuus amkin yhteishaut.. Kokemuksena hyvä osaa varautuu jatkossa vastaavanlaisiin työhaastatteluihin.

Mulla olis, jääkaapissani. Yksi yksikkö keskiolutta, sekä kaksi yksikköä 6,6 rohenttista herkkujen herkkua.

- - - Updated - - -

Saa nährä, koska tulee naukkastua. Arki-illat: negative.

- - - Updated - - -

Kohta kuntit panen maata niin jaksaa taas aamusta olla taas ahertamassa.

Lyhyt päivä, lyhyt talo. Pitkä päivä, pitkä talo.

Back
Ylös Bottom