Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei pahentunut mieli jumpassa.

Suorastaan sääli ettei revennyt joku olematon lihas pahanlaatuisesti.

Voiko läski revetä niin kuin lihas?

Tekis mieli vetää itkupotkukyrpävittu-raivarit.

Kuntit! Tämä on pitkä kuukausi! Vasta kaksi viikkoa kulunut ja alan olla jo kyllästynyt, näihin:

image.webp

Jumalauta kuntit mun paha mieli vaan pahenee. Sattu tämmönen tapaus: olin tankkaamassa autoa ja viereiselle tankkauspaikalle pysähtyi asiallisuusmies Nissan Tiidalla. No se nyt vielä menee, mutta se otti vittusaatana sentään takakontista tankkauskäsineet! Kyllä jumalauta tulee paha mieli noin asiallisesta ja kätevästä toiminnasta. Teki mieli sotkea sen housut ketsupilla mutta maltoin mieleni.

Posti jonka oli tarkoitus tulla meikäläiselle aika päiviä sitten on kieränyt tampereelta helsinkiin ja Helsingistä jonnekin hevonkuuseen jännää täs on se että posti jonka pitäisi tulla päivässä-kahessa, kiertää ympäri suomea. Sai toista kertaa käydä postissa kyselee ja nyt ne sai sen tulee oikeeseen osotteeseen.

Huomenna ois työhaastattelu nyt vaan toivon että sais töitä helpottuis elämä huomattavasti, jännittää vaan iha hitosti ku ryhmä haastattelu. Ja muutenkin kainalot hikoo ku niagaran putous.

Tunti jo painettu.

elämä on tulta

- - - Updated - - -

Haart wöörk onely. Nou taim tu rest.

- - - Updated - - -

Hauskaa, päivänjatkoa.

- - - Updated - - -

Hyvästi.

Mun tissit tuntuu oudoilta. Myös elbowit. Johtunee eilisestä mielenpahoitus- boob- and elbow rapesta.

- - - Updated - - -

Mina tittarna.

- - - Updated - - -

Kumoron.

- - - Updated - - -

Boobanimals.

- - - Updated - - -

Oltiin muuten Sanzen kanssa viimeyönä keilaamassa ja mulla oli eriparikengät. Toisessa ei ollu edes nauhoja. En yritä selitellä tappiotani sen enempää.

Back
Ylös Bottom