Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuten vanhapoika sanoi aikanaan "Venäjällä nussimisen muistaa kyllä jälkikäteen, kun nuppi kirvelee vuosienkin päästä".

Isot pojat kerto, että tuota ennaltaehkäisee se kun kastaa mutterinpäätä välillä Finlandia votkassa. Mutta mites me pojat tämmösiä alettiin höpöttämään kun oli menossa asiallinen keskustelu pakaravaon luomien hoitamisesta?

- - - Updated - - -

tuhmaa

- - - Updated - - -

Nyt pitää ryhtevöityä

Luin ensin rehevöityä. Siitä tulikin mieleen Ekille kysymys:

Voiko muuten naisten rehevöitymistä ehkäistä samalla tavalla kuten Itämeren rehevöitymistä ?
Ja tuleeko niillekin sinilevää sitten kun ne on tosi reheviä ?

T: Tietämätön tumputtaja.

- - - Updated - - -

Nyt menen purkamaan tuntojani vesiklosettiin.

Voi varmaankin ehkäistä, mutta pitäisi toimia ennen kuin on myöhäistä. Ei tule hyvä jos odottaa että Itämeri on 110 kg ja sanoa että olet muuttunut ihmisenä eikä minulla seiso koska muistutat säkkituolia.

Luin ensin rehevöityä. Siitä tulikin mieleen Ekille kysymys:

Voiko muuten naisten rehevöitymistä ehkäistä samalla tavalla kuten Itämeren rehevöitymistä ?

Jos tarkoitat, voidaanko naiset pumpata täyteen kemikaalia? Periaatteessa, mutta kemikaalina toimii luomutuote ja pumppauksesta voi syntyä muita haittoja, esim. mieliteko tupakointiin ja äkillinen väsymys. Mikäli rehevöitymistä on päässyt jo tapahtumaan paljain silmin havaittavissa määrin, kannattaa tuotteet sijoittaa niihin yksilöihin, joissa on vielä toivoa.

Ja tuleeko niillekin sinilevää sitten kun ne on tosi reheviä ?

Kyllä se pihvi siitä sinipunaseksi muuttuu ikävä kyllä. Mutta käyttäisin sanan rehevä, sijasta sanaa: LÄSKI. Se on semmonen fakta.

- - - Updated - - -

Ultimeetsia siellä olikin jo rehevöitymisen asiantuntijana oikeilla jäljillä!

Kävin uimassa, sielläkin ne mummelit minua vaanivat.

Meniskö sitä huomenna bingoon, vai oliskohan jossain päivätanssit?

Tää olikin kompa! Perssilmän luomille ei ole olemassa erikseen spesifiä vynssiä, vaan sinne voi hieroa ihan mitä vaan sattuu kaapista löytymään:
- hammastahnaa
- jalostajan hernekeittoa
- ac3 comfort tai vast.
- myös tummelit, pepantteenit ja hydrokortisoonit käy
- vitalis tai vast.
- glid
- hiusvahaa
- eilinen bolognesekastike, toimii myös ns. naamiointina
- jne...

Helppoa!

- - - Updated - - -

Nutella on muuten erinomain! Sitä voi vielä syödäkin. Esim. jossain kaupassa, kesken jonotuksen, voi ottaa siitä vähän hiukopalaa. Ei muutaku käsi rohkeesti kanjoniin ja sit siitä vaan lipittää sormista.

Vaseliini on kans ok? Tai sit joku A:lla alkava lube. En just nyt muista nimee.

- - - Updated - - -

Joku on varmaan käynyt hieraisemassa jotain lubea mun klementtiineihin, nämä maistuu erikoiselta. Tiedä sitten missä ollut.

Elämä on tulta.

- - - Updated - - -

Sanoisinko, että pakokaasuahdin punaisena on painettu klo 06:30->.

- - - Updated - - -

Myös talvilaatua on tankattu.

- - - Updated - - -

Se niistä työ asioista.

Tässä ei nyt varmaankaan viitata klementiineihin ?
Muuten voisin toivoa sinulta joitain venyttelyoppeja.

Kun lukee mun lauseen toistamiseen fuskian värisillä imagolaseilla, niin jotain hämmentävää siinä on. Mutta tarkoitin klementtiinejä, en klementiinejä. Maistuivat perin kummallisilta. Ja kyllä mä oon hieman kateelinen meidän Aatokselle (koira).

Metsuriseksuaali on uusi, kuuma miestyyppi – näin tunnistat

Luulis, että?
Cover-Redneck-Bear-3846.webp

Mutta ei, naiset on pilanneet tämänkin. Pitäis olla, sen lisäks että on metsuri mutta ei metsätöissä, fitti muttei revitty, kokenu muttei liian kokenu, hyväkäytöksinen mutta pahapoika, rikas muttei niinrikas, komee muttei kaunis jne.

:( taas pahoitettiin mieli

Mutta nyt pitää painaa pakoputki fuksian punasena kotiin. Tekee mieli okranväristä välipalaa. Sitten pikainen kukkopillitunti ja sen jälkeen suosikkiharrastusteni penkkipunnerruksen ja hauiksen raiskailun pariin!

- - - Updated - - -

Mullekin tuli paha mieli.

Vammasta paskaa. Alan lihavaksi. Siis virallisesti, kätevää, sillä ulkomuoto on jo valmiiksi määritelmän mukainen! Kyrpävittu sanon minä, enkä etes: pahoittele.

Mullakin mieli vaan paheni jumpassa.. Voi vittu sentään. Mutta eikös semmonen sanonta oo olemassa että " tynnyrimahaset on parhaita rakastelijoita - omasta mielestään". Voi olla että muistan ihan väärinkin

Back
Ylös Bottom