Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ajelin tuossa autolla ja päästin semmoisen pierun että silmiä kirvelsi ja yskitti ja vitutti ja melkein itketti. Tuntu tosi hyvältä, jotenkin mä oon oppinut nauttimaan siitä. Sitten sitä tuli lisää.

Ei sulla sattumalta ollut Ikean sinistä stantartikokoista kassia siinä lähettyvillä, siihenhän on kätevä tallettaa.

Tissit nähty!!

- - - Updated - - -

OO
II
II
U

- - - Updated - - -

Roikkuva Jihad-penis - luetaan ylhäältä alas ja vasemmalta oikealle.

- - - Updated - - -

Vakuuttava tämä palstan taso.

- - - Updated - - -

Onkohan Sanzella mitään Batman -rekvisiittaa päällä? Kuten esimerkiksi alusvaatteina kissanaisen lateksiasuun perustuva erittäin monimutkainen sukkanauhaliivi+korsetti, ehjillä kaarituilla?

Jos santsella on tommonen niin mä laitan erittäin monimutkaisella tangamallisella alushousulla varustetun Robin-asusteen päälle. Sitten mä autan Santsea kaikissa tuhmissa hommissa, se on Robinin velvollisuus.

- - - Updated - - -

Voin myös tarvittaessa laittaa ompun suuhun ja laittaa kädet selän taakse semmosilla käsiraudoilla jos Batman niin tahtoo. Se on Robinin velvollisuus.

- - - Updated - - -

Tuli mieleen Eino Grönin ikivihreät tangat.

Voit säkin olla Robin ja Santsi on Batman ja mä oon Gotham-cityn pormestari. Voin sitten antaa pari käskyä.

- - - Updated - - -

Esim "Monimutkaiset sukkanauhaliivit ja ehjät kaarituet matkaan ja saunaan pormestarin kanssa mars mars!!"

- - - Updated - - -

Ja futeri ja ultimeetsia palkataan sinne roiskuttelemaan vettä vesiletkulla

- - - Updated - - -

Ja vokotti astelee ylväästi ohitse niin että sukukalleudet lätsähtää vuoroin oikealle, vuoroin vasemmalle, ylväästi.

- - - Updated - - -

Pitääkin hakeutua lihatiskille, se pihviliha ei osta itse itseään. Hyvää viikonloppua.

Taas täällä ollaan törkeitä.

Luuri piippasi juuri merkiksi siitä, että postiin on saapunut paketti.
Veikkauksia mitä siinä on?

Tonttulakki [ ]
Raskas kertasinko [ ]
Kardaani [ ]
Olutta [ ]

Noniin, anoppi tulossa kylään. Tein sille kinkkupiirakkaa. Ja itselle retpullia. Saakohan tolla piirakalla ajella taas ens kesän. Nyt puhun anopin moottoripyörästä.

Tällä TODELLAKIN lähtee perjantai-ilta käyntiin!!!
Tai siis aikoinaan ainakin lähti. Nythän olen kotosalla kipeän tyttären kanssa ja itselläkin kurkunpääntulehdus :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jassoo, olin ex-miehen kanssa shoppailemassa lapsille juhlavaatteita, oli virhe! Se tykkää shoppailla.... Mielessäni hoin- mennään jo, mennään jo, voitasko mennä, mä en jaksa enää, mul on nälkä ja pissahätä, mennään jo.

Minulla on täällä sisäfilettä.

- - - Updated - - -

Mietin että ostanko samalla rahalla 0 - 16 mm soraa muutaman tonnin vai tätä sisäfilettä.

Rakkaat huuleni, älkää laulako

#läsnä
#terveydeksi

image.webp

Ihan tyytyväisiä tässä ollaan kuntit tähän ratkaisuun.

- - - Updated - - -

Rakkaat huuleni, älkää laulako

#läsnä
#terveydeksi

katso liitettä 122484
AI kamala

- - - Updated - - -

Mikä sen jätkän nimi oli... Se jolla oli se nenä.. Ja semmoset hartiat... Ja se vähän erikoisempi sukunimi.. Joku nieminen tai Järvinen tai joku.. Just semmonen pikkuparta.. Vai oliks se ihan silee leukanen. Kyllä sä tiiät

Back
Ylös Bottom