Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiedättekö mitä Ylen musta Mannerheim sanoisi linnanjuhlissa ?

Vastaus: "kuwakaribisha na ngome"

Hahahahaha, tämä on nyt sitä tummapaahtoista huumoria

Kimmo Kinnunen sai kutsun Resitentin kansliasta juhlistamaan itsenäisyyspäivää Resitentinlinnaan. Kutsussa oli mainittuna nimeltä vain Kimmo, joten avecin hän sai päättää itse. Kimmo mietti päänsä puhki, kenet hän voisi viedä.
- "Vaimoa en ainakaan jumalauta vie", mietti Kimmo.
- "Sehän tanssii sielä niiden varusmiesten kanssa ja antaa pillua kuitenkin, enkä minä saa edes katsella", jatkoi Kimmo ajatustaan.
- "Hmm, kukakohan olisi sellainen merkkihenkilö ja naisten mielestä helppo silmälle, ehkä sitä itsekin saisi vähän vierasta siivellä...", tuumasi Kimmo, että myös naapurin Ellun pil...
- "Mutta kyllä, isä Jormanhan minä sinne otan mukaan, kun hänhän on ollut aina suurin innoittajani ja suurin esikuvani, niin urheilussa kuin elämässä muutenkin.", sai Kimmo päätöksensä tehtyä.
Itsenäisyyspäivän juhlallisuudet koittivat ja Kimmo oli saapunut isänsä Jorman kanssa paikalle. Jonossa oltin kämmenet ja kanjonit ja kainalot hikisinä jännityksestä. Vihdoin oli hetki koittanut - Resitentin kättely. Kimmo kätteli kutsun saaneena Salea ensimmäisenä, ja käteltyään herrasmiehenä myös rva Haukionkalan, hän loihesi lausuman esittelyn Resitenttiparille:
- "Toin mukanani isäni jorman, kätelkää jormaa, ottakaa jormasta oikein luja ja miehekäs ote ja vatkatkaa käsiänne reilusti, ei jorma siitä peljästy, ei, ei peljästy, mutta jos toimitus kestää sopimattoman kauan, saattaa jorma pulauttaa."
Jälkiruokana tarjoiltiin käpykakkua ja Kekkosta.

Mistä tietää, että yön Timo on kohta tulossa pimeässä alasti vastaan ?

Vastaus: Alaston kameli juoksee edellä ja huutaa raiskausta.

Hahahahahaa, ei ollut sitten mitenkään rasistissinen. Timo voi olla minkärotuinen hyvänsä esim. simpanssi.

- - - Updated - - -

Joku kirjoittelee täällä minun näppäimistöllä tai siis nimimerkillä tuollaisia tissi-viittauksia täällä sitten näin. Missä on Petteri Järvinenkin silloin, kun tarvitaan.

- - - Updated - - -

Kimmo Kinnunen sai kutsun...

Tämä taitaakin olla sellainen fitsi-perjantai. Huom. ei fisti-perjantai.

Tänä fitsi-perjantaina on ollut mielestäni liian vähän TISSIT -aiheista materiaalia.

Yhdyn sinuun, tai oikeammin sanomaasi, eli yhdyn tisseihin.

Tiedättekö mitä vanha nänni sanoi nuorelle nännille ?
"Ensin alkaa haist napanöyhtä, siitä muutama vuosi, niin olet kusessa"

Tämä oli täysin omaa tuotantoa pahimpaan tissipuutteeseen.

- - - Updated - - -

Aina kun puhutaan Olawin tapaan sopivan appelsiinin kokoisista TISSEISTÄ, olen hieman ihmetellyt, kuinka kauhean rajoittunutta tämä on.

Itse olen todella suvaitsevainen ja pidän siis myös hunajapomelon kokoisista tisseistä.

Ai että ai että!! Kyllä tämä on kuulkaas mahtavaa tämä elämä. Kannatti vaihtaa!

Mulla oli hyvä perjantai-paltsu pomon kanssa puhelimessa: "niin, meidän piti pitää se palaveri... Joo... Tuota, en mä nyt oikeen keksi mitään- et hyvät viikonloput". Kerrankin lyhyt ja ytimekäs.

Ja se on muuten isojen appelsiinien kokoiset tissit. Mua ei tällä hetkellä kiinnosta oikeen muu, esimerkiks työn tekeminen. Tämä viikko on mielestäni ihan hyvin nyt paketissa, eilen sain rojektin pakettiin, ja tässä on vähän käynnistymisvaikeutta havaittavissa nyt. Jos painais parit betsit sisään ja vois muuten valita samalla 5 oikeeta ja kaks tähtinumeroa täksi illaksi.

Tänään aion keskittyä EM-karsintoihin vetolapuilla.

Mutta kai sitä sadomasoliigaakin voi vähän johonkin laittaa.
Jypiä voisi kyllä pitää kohtuu varmana, kun kerroinkin ihan ok.
Kerholla taas vähän ylikerrointa. En usko Lukon osaavan tulla tauolta yhtä kovalla höyryllä, kun sinne menivät.
Mahtaisko Sport venyä voittoon tai edes tasuriin.

- - - Updated - - -

Tänään lukitaan varmoiksi Jyp, Puola ja Unkari.
En tosin taida viitsiä sotkea Jyppiä noihin karsintalappuihin.

Canucks - Coyotes 1
Suomen pelin vois painaa myös draw no bettinä.

Ja kertauksena vielä:

varmat.webp

Rehellisyyden ja realismin nimissä laitan ennemmin vaikka kerholle 2 kuin Suomelle 2 ja kerroinkin on huomattavasti parempi, vaikka riski samaa luokkaa.
Toki toivon, että Suomi voittaa, mutta vedonlyönnillisesti Suomen kerroin saisi alkaa 4:lla, että pelaisin.

- - - Updated - - -

Änäriä ei ole tullut seurattua tarpeeksi viime aikoina, että osaisi sanoa siitä mitään.

- - - Updated - - -

Toisaalta, kai sillä sokeella paviaailla menee keskimäärin vähintään yhtä monta oikein kun ylianalysoivalla harrastelijalla.

- - - Updated - - -

Eli lukitaan Kanada.

Rehellisyyden ja rasismin nimissä laitan ennemmin vaikka kakkoseen kuin en ollenkaan, vaikka riski on samaa luokkaa.

- - - Updated - - -

Mitä?

- - - Updated - - -

Onkohan Sanzella mitään Batman -rekvisiittaa päällä? Kuten esimerkiksi alusvaatteina kissanaisen lateksiasuun perustuva erittäin monimutkainen sukkanauhaliivi+korsetti, ehjillä kaarituilla?

Ajelin tuossa autolla ja päästin semmoisen pierun että silmiä kirvelsi ja yskitti ja vitutti ja melkein itketti. Tuntu tosi hyvältä, jotenkin mä oon oppinut nauttimaan siitä. Sitten sitä tuli lisää.

Ajelin tuossa autolla ja päästin semmoisen pierun että silmiä kirvelsi ja yskitti ja vitutti ja melkein itketti. Tuntu tosi hyvältä, jotenkin mä oon oppinut nauttimaan siitä. Sitten sitä tuli lisää.

Tuolloin kannattaa tehdä nautinnosta maksimaalinen ja laittaa sisäilmakierto päälle, ettei pääse kaasukaveri karkuun.

Back
Ylös Bottom