Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hahhah hahah ahaaa ei jumalauta kuomaseni meitä vitsiniekkoja...

- - - Updated - - -

Ei helvata kuntit mä olen kyllä onneton työnsuunnittelija. Olen nimittäin sopinut klo 10.00 tapaamisen, mikä tarkoittaa sitä että joudun tavallaan työskentelemään.

-->kohteeseen

Mikähän on sellainen seksuaali, joka kihelmöittyy metroista ?

Kysynpä vaan...vai onko se sitten subway-seksuaali ? Tässä on vieno ero Subway-seksuaaliin.

Ei tuolla Johny kyllä työnväistelyn osastojen välisissä oikeen pärjää.

Tietty jos jätät menemättä vedoten esim. kuukautissärkyihin tai saat sellaisen itkupotku-kohtauksen ovella...Tuolla saisi pisteitä.

En tiiä mutta mikäs on semmonen seksuaali jonka käpykakku kuormittuu omasta serkusta? Semmoset asuu usein matkailuvaunussa.

En muista varmaksi biologiikan tunnilta. Olisiko ollut Punarinta tai - nuttu ?

- - - Updated - - -

Nämä usein tunnistaa uroksen kaljakypärästä ja -mahasta ja naaraan, noh, mahasta.

- - - Updated - - -

Mitenköhän sitten taas, jos on sellainen kaksineuvoinen.

Sehän menisi ihan pelkäksi räpeltämiseksi koko touhu. Varmaan kuolisi ylirasitukseen. Ei kiitos.

Dear Eki,

Minulla on nyt purkkaa kiinni peräkarvoissa ja ilmeisesti pukamat ovat tämän johdosta tulehtuneet.
En saa housuja jalkaan, koska liimasin käteni kiinni peräaukkooni yrittäessäni lopettaa pukaman vuotoa pikaliimalla.

T: Särkynyt helistin.

Mahtavaa aamua. Huimaa, väsyttää, vituttaa ja oon ihan paniikissa. Kisat on siis vasta sunnuntaina, mutta onhan se hyvissä ajoin oltava asiasta paskana. Eikä niissä nyt mitään jännitettävääkään edes ole, selkääni otan kuten aina :D Että huomenta vaan.

:huusaa_ja_korvanlehtihierontaa:

Dear Eki,

Minulla on nyt purkkaa kiinni peräkarvoissa ja ilmeisesti pukamat ovat tämän johdosta tulehtuneet.
En saa housuja jalkaan, koska liimasin käteni kiinni peräaukkooni yrittäessäni lopettaa pukaman vuotoa pikaliimalla.

Särkyneelle helistimelle.

Kaikkea hyvää sinulle.

- Eki

Vihaan shoppailua... Pitää lähteä ostamaan muksuille vaatteita ristiäisiin, kun tuskin noi voi pukeutua sinne vampyyriksi ja merirosvoksi. Pöh.

Särkyneelle helistimelle.

Kaikkea hyvää sinulle.

- Eki

Dear Eki,

Kirjoitin aiemmin peräkarvoihin, purkkaan ja pikaliimaan liittyvistä ongelmistani.
Olen oppinut elämään asian kanssa ja on minulla asiat kuitenkin paljon paremmin kuin esim. niillä, jotka syntyy ilman kikkeliä tai asuu Musulumaanimaassa.

- - - Updated - - -

Voi perkele pakko tarttua imurimeen, plääh.

Ei sinulla ole sellaista kaurapuuron voimalla toimivaa robotti-imuria ?

Luulin, että täällä olis mopo irti. Perjantai ja kaikki. Mutta ei, offtopic pitää aina jutut ketjun mukaisina. Onnittelut siitä.

Sairaana olo on itseasiassa ihan mukavaa, pikku hienosäädöin: ei olis karmee olo, vois reenata, ruoka maistuis ja sais pillua, niin voisin olla aina kipeänä.

Back
Ylös Bottom