Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mahtavaa aamua. Huimaa, väsyttää, vituttaa ja oon ihan paniikissa. Kisat on siis vasta sunnuntaina, mutta onhan se hyvissä ajoin oltava asiasta paskana. Eikä niissä nyt mitään jännitettävääkään edes ole, selkääni otan kuten aina :D Että huomenta vaan.

Optimisti sisälläni heräsi.

Huomenta.

Onko sulla optimisti sun sisässä? Hyi. Ilmankos et syttyny niin palavasti Kimberlystä. Kimmon Kardaanit oli vain mielessä!

- - - Updated - - -

Onneks mun ei tartte vierailla optimistilla lähiaikoina, kun mulla on sen verran hyvä näkö.

- - - Updated - - -

Kaukaa viisas ja läheltä hyvä näköinen.

Onko sulla optimisti sun sisässä?

Joo, tai siis oli. Tiputin sen pönttöön. Sen nimi oli tosin Anselmi.

- - - Updated - - -

Ihan hyvää kahvia tämä. Ite keitin Obamat.

En ymmärrä tätä. Juot kahvia ja olet murhannut Yhdysvaltojen presidentin kiettämällä ?

- - - Updated - - -

Vai siis ilmeisesti koko perheen, kun käytit monikkoa ?

Häpeän myöntää olevani Mensan jäsen, mutta voimaton noin yksinkertaisen puujalan äärellä. Tunnen oloni nyt melko tyhmäksi. Ei siis mitään uutta länsirannikolla.

Tarttisko tuosta Tumma Presidentti-jutusta muuten vinkata AVIa, Eviraa, Valviraa tai vihervassariyhistystä ?
Eihän tuollaista rasistista kahvin perkelettä saisi olla olemassa.

Kannattaa! Anonyymi vihje! Voin kertoa toisenkin puujalan, sen olen keksinyt ihan itse Ilosaaressa vuonna 1999.

Mikä on vaarallisin ruotsalainen hallitsija?

Hurrikaani.

Nöyräksi vetää näppäryytenne etessä neiti Ultimeetsia(huomaatko että olen kieltovaiheessa, en suostu rouvittelemaan).

Ja huommenta muillekin.

Minäkin keksin puujalkavitsin!

Miksi marsu täytyy teipata?
-ettei se halkea penetraatiossa

- - - Updated - - -

nakkerit perkele entistä TÖRKEEmpänä..

Ultimecia taitaa olla mies. Harva nainen pystyy noin hyviin omatuotantoisiin vitszeihin!

Tein joskus sen Setan sukupuolitestin, sen mielestä olen miehekäs mies. Siitä huolimatta, että vastasin "kyllä" kysymykseen "haluaisitko käpertyä karvaisen miehen kainaloon?". MUTTA on minulla huulipunaa nytkin.

Ultimecia taitaa olla mies. Harva nainen pystyy noin hyviin omatuotantoisiin vitszeihin!

Tämän täytyy olla totta.. vähintään metroseksuaali, eli homo joka panee naisia.

- - - Updated - - -

Ihmeen seksistinen olo tänään.. johtuu varmaan siitä että söin eilen iltapalaksi tonnikalaa (delfiiniä).

- - - Updated - - -

Pitää varmaan paistaa tänään naapurille oikein kunnon pippuripihvi. Vastineeksi odotan monimutkaisessa sukkanauhaliivissä näyttäytymistä.

Back
Ylös Bottom