Valkoinen kääpiö saa kohta nektaria.
^hyvin arvasit
- - - Updated - - -
mitä siellä pyyhkeen alla oli hih hihihii
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valkoinen kääpiö saa kohta nektaria.
Se muuttu ehkä ensin semmoseksi valtavaksi punaiseksi jättiläiseksi (se hetki kun tajuaa että tämä on todennäköisesti viimeinen erektioni, ikinä) ja sen jälkeen valkoiseksi kääpiöksi (edellisen jälkeen ensimmäinen kerta kun sattuu tilanne jossa menneessä elämässä erektio olisi ollut tosiasia).
Tää oli nyt kahden viikon sisään neljäs kerta, kun ovikello soi, eikä ketään näy missään. Mä epäilen että postinkantaja on syyllinen. Kaksi kertaa neljästä olen ollut suihkussa ja päätäpahkaa ravannut ovelle pyyhe ympärilläni, vain todetakseni, et se oli ja meni jo. Sain sentään postia... Puhelinlaskun.
Tämäkin on silti parempi kohtalo, kun muistan poikavuosinani tieteellisestä julkaisusta (Myrkky) lukeneeni, että vanhemmiten kiveksistä tulee kuten nauriit, joiden lomasta ei löydä jättiläistä saati kääpiötä.
Nonni, elsukin alkaa sitten käymään jo neljääkymmentä!
Jostain syystä mulle tuli mieleen se kimkaardaassianin äässi tuosta leivitetystä possusta.
Kyllähän tuollainen testoihin jo vaikuttaa.
Itse pidän välillä Jallua (lehti) mukana salilla. Ei sitä luettua tule, mutta testot hypähtelee stratosfääreissä jo pelkästään siitä tiedosta, että treenikassissa on tissin ja kaljun rämemajavan kuvia.