Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kasvot eli naama eli turpa eli pärstä on oikein hyvä myös hypotenuusani mielestä. Kyllähän tuohon lastin tai kaksi laskisi.

- - - Updated - - -

Nakkerit perkele...

Itse en pidä. Eihän se nyt rumakaan ole, mutta jotenkin muovisen näköinen ja kovasti ehostettu.

- - - Updated - - -

Mistä tulikin mieleeni, että Lahdessa olisi muovimessut meneillään.

Ajattelin itse järjestää ilmamessut.

- - - Updated - - -

Ulkoilma-ilmamessut.

Älyllisistä avuista ei sitten ole itselläni tietoa, mutta jos menee naimisiin Kanye Westin kanssa ja antaa lapsensa koko nimeksi ilmansuunnan, voi tehdä tiettyjä pätelmiä.

Otetaas ihan nopea (hihi) hypoteettinen tilanne, siis täysin keksitty ja vain teorian tasolla mahdollinen skenaario:

Olet, tai joku on alkamassa koskettelemaan itseään seksuaalinäkökulmasta tarkasteltuna, ihan sillälailla itsekseen paperirullan ja Nivean kera. Sillain, että voi kun kylläpä nyt tekee mieli ja kyllä minä survaisisin vaikka onttoon mikrossa lämmitettyyn kesäkurpitsaan kastikkeet, ja jälkeenpäin on olo, etten minä ketään tartte ja vähän helvetisti hävettää ja pieni itseinhon pilkahdus käy korvantakana. Varsinkin jos naapuri näki ikkunan raosta. Tai kuuli, kun parvekkeen ovi olikin jäänyt perkele auki.

Niin, jos ja kun käytät näköaistinvaraisesti edellisissä viesteissä mainittua aivojen mielihyväkeskustaa (joka ei sijaitse siis kateeteissa) hivelevää kuvamateriaalia, niin mietitkö sä jumalauta siinä kun ne padat möllöttää, että mikähän tuon neitosen jatko-opintojen keskiarvo oli lukuaineissa, tai mitä mieltä hän mahdollisesti on nykyisestä talouspoliittisesta ilmapiiristä, verrattuna Pähkinäsaaren rauhan aikaiseen versioon aiheesta?

Hypoteettisesti ajatellen kaveri kertoi, että hän ei mieti muuta kuin niitä keenejä jumalauta.

Vetoja tekemään.

Pistäs pari varmaa. :D

Hypoteettisesti ajatellen kaveri kertoi, että hän ei mieti muuta kuin niitä keenejä jumalauta.Pistäs pari varmaa. :D

Tämä on kyllä sellainen kaksilahkeinen onkelma. Katsos, kun jos ne geenit olisi vähän heikommat saattaisi hydraulista mäntäliikettä kyetä tekemään pidemmän aikaa ennen kuin tiivisteet pettävät. Tämähän on ihan hypoteesia toki tämäkin, eikä kenellekään ole etenkään nuorempana käynyt niin, että on tiivisteet olleet hieman höllässä ja voiteluaineet vuotaneet jo paineita kerätessä. Tietty, tämä riippuu kyllä siitä, onko tavoitteena mahdollisimman nopea öljynvaihto naapurin ollessa parvekkeella, mutta jos on oikein ollut aikaa hakea Nivea-purkki salaisesta kätköstä, olettaisin, että kyseessä on ns. pidempi pumppaus.

Pistäs pari varmaa. :D

Nämä tauot on kyllä aina niin vittumaisia, ei tiedä mitä tapahtuu.

Ässillä on aika mukava kerroin, mutta toisaalta Kalpa ei ola Ässille kovin mukava vastusjtaa ja Sammalkangas on poissa, joten en taida uskaltaa pelata. X voisin mahdollisesti laittaa, jos uskaltaisin.
Kyllä varmat kääntyvät ehkä Hifk:n ja Tapparan suuntaan. Blues-Kärpät jämälapulle X.

Ai, onko täällä porkkanapöksyjä paikalla ?

- - - Updated - - -

En sano muuta neuvoa, kun että koittakaa saada se Metsola loukkaantumaan sitten kun tosipelit alkaa.

- - - Updated - - -

Siis jos menestyä haluatte.

Noin iso pylly ei herätä ihan semmosta samanlaista halua kuin esim semmonen kunnon timmi fitness-pylly. Tuommoinen komuutti herättää jotain vielä alkukantaisempia tahdosta riippumattomia ja osin määrittelemättömiäkin mielitekoja ja -haluja. Nähdessäni Kim Kardaanin mahtisämpylän, mielessäni vilahti seuraavia filminauhan pätkiä:

-peruutin Kiviset&Soraset auton talliin
-paalutin suomaata, puupaaluilla
-öljyä porattiin
-olin kohdussa
-kieli jäi kiinni jäiseen linja-auton puskuriin
-pidin pippelistä kiinni ja itkin

Mitenköhän hyptenuusan käy vanhempana.

Se muuttu ehkä ensin semmoseksi valtavaksi punaiseksi jättiläiseksi (se hetki kun tajuaa että tämä on todennäköisesti viimeinen erektioni, ikinä) ja sen jälkeen valkoiseksi kääpiöksi (edellisen jälkeen ensimmäinen kerta kun sattuu tilanne jossa menneessä elämässä erektio olisi ollut tosiasia).

Tää oli nyt kahden viikon sisään neljäs kerta, kun ovikello soi, eikä ketään näy missään. Mä epäilen että postinkantaja on syyllinen. Kaksi kertaa neljästä olen ollut suihkussa ja päätäpahkaa ravannut ovelle pyyhe ympärilläni, vain todetakseni, et se oli ja meni jo. Sain sentään postia... Puhelinlaskun.

Back
Ylös Bottom