Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle jäi vähän epäselväksi, oliko se se ebola? Mulle kun ei tule lehteä.

Jos sulla on oma pallo, ei kannata, koska et välttämättä saa kovin hyvin muita tartutettua.

Jos sul lysti on niin nyrkki vaimon feissiin lyö,
jos sul lysti on niin nyrkki vaimon feissiin lyö,
jos sul lysti on niin tiedät sen ja varmaan myöskin näytät sen ,
jos sul lysti on niin nyrkki vaimon feissiin lyö.

- - - Updated - - -

Hilpeää kuntit, hilpeää. Tunnen lämpöä ja onnistumisen tunnetta!

- - - Updated - - -

Etenkin vasemmalla puolella rinnassa, säteilee olkapäähän ja massiiviseen käsivarteen.

No jäi vähän tuolta isänpäivästä päähän soimaan tämä fistauslaulu.

Fistauksesta tulikin mieleeni, mitähän minun eväslaatikosta löytyy?

- - - Updated - - -

Talitintti?

- - - Updated - - -

Punamulkku?

Minun eväslaatikossa oli nyt niitä lihapullia. Naudan jauhelihasta omin käsin pyöriteltyjä. Kaverinia kriisi ja rehubiikles...taas.

- - - Updated - - -

Ruokajuomaksi lääkkeenomaisesti pöytäviinapullo.

Käsidesi sopivasti työpöydällä, että viina haisee huoneessa.

Hitto tuli tässä mieleen juttu tuolta Valmetin töistä. Siellä oli semmonen kaveri joka käytti runsaastia alkoholia kesälomallaan. Sitten kun loma loppui ja oli aika palata töihin, hänellä oli seuraavanlainen rajoite työmaalla: hän ei pysynyt kaltevilla pinnoilla. Ei minun mielestä kovin paha ja kyllähän tuommosen kanssa pärjää. Aika pieniä murheita loppupeleissä.

Sissijuustosta tulikin mieleeni. Tänään onkin kokokehonrankomiskierrossa mavea, vinopenaa, kulmista ja muuta pikkukivaa. Haju on taattu. Ei tartte tehdä erikseen pahanhajuista munakasta.

- - - Updated - - -

Vähän niinkus homejuustokin. Mäkin tykkään siitä vaan joskus, aina en. Hirveen naisellinen piirre minussa.

Itse kyllä (kuten muutkin normaalit) pidän homejuustosta. En liian vahvasta, mutta ruoanlaitossa esim. se Turun seutuun nimellään viittaava on aivan liian mietoa.

Back
Ylös Bottom