Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä? Saatteko te muut tästä palkkaa? Minulla ei ainakaan koskaan ole mitään tilillä.

Nyt kun MÖYKKYNEN ei ole läsnä niin kukahan tienaa eniten tässä ketjussa notkumisella?

- - - Updated - - -

Minä se en ole.

- - - Updated - - -

Veikkaan: Joku mallintajista:mme.

Juuri eilen muistelin nukkumaanmennessäni MÖYKKYSEN tapaa kutsua naisen vartaloa ruumiiksi. Voi voi siinä vasta eurooppalainen, hyvin toimeentuleva, herrasmies.

- - - Updated - - -

Hän on rahallisesti riippumaton.

- - - Updated - - -

Minäkin veikkaan mallintajiamme. Rahaa tulee ns ovista ja ikkunoista.

Minäkin veikkaan Sanzea. Näkeehän sen jo naamasta.

- - - Updated - - -

Onko NAISilla muuten naamat vai kasvot?

- - - Updated - - -

Siemennesteastialla on monta nimeä!

- - - Updated - - -

O-ou, nakkersson ja kavereineen iski taas ennen ysin vesitaukoa!

Tulipas kuntit mieleen semmonen huvittava vitsi että, "Anteeksi neiti, en ollutkaan tuntea teitä kun ei ole siemennestettä naamalla". Sillä irtoaa kahvi- tai vesitauolla mukava yhteisnauru toimiston minkkien kanssa.

Tulipas kuntit mieleen semmonen huvittava vitsi että, "Anteeksi neiti, en ollutkaan tuntea teitä kun ei ole siemennestettä naamalla". Sillä irtoaa kahvi- tai vesitauolla mukava yhteisnauru toimiston minkkien kanssa.

Oletan, että toimii myös saunaillassa? Osastollani on neljä naista ja kolme miestä. Olen aina kokenut, että vastuullani on hävyttömät, anteeksi hauskat, vitsit.

Kylläpä mulla kerrankin kävi oikein kunnon tuuri eli munkit! Konttorilla vierailee tänään iltapäivällä opiskelijajoukko kyselemässä ja pällistelemässä. Ihan täysin sattumalta mulla on varattuna aika renkaiden vaihtoon toisella puolella kaupunkia. Täytyypä oikein taputtaa itteä olalle, kun niin hyvä tuuri kävi. Sattumalta.

Kävipäs tosiaan mehukkaat munkit, onnittelen!

- - - Updated - - -

Oletan, että toimii myös saunaillassa? Osastollani on neljä naista ja kolme miestä. Olen aina kokenut, että vastuullani on hävyttömät, anteeksi hauskat, vitsit.

Eittämättä toimii, etenkin noille neljälle NAISihmisille. Kolme Miestä rajaisin tämmöisen ulkopuolelle.

Muistan useammankin ketjun täältä Pakkikselta, joissa olen puolustanut pieniä lepotilapeniksiä. Pitää aina muistaa, että kaikki ei ole sitä miltä näyttää ensi silmäyksellä (paitsi joskus on ja sitten voi tietysti pettyä enemmän kun ei ollut varautunut). Lempeällä optimismilla pääsee kuitenkin elämässä pitkälle!

Lempeä optimismi ja karmea hirsutismi kulkee käsi kädessä!

- - - Updated - - -

Nyt mä lähden kentälle. Aivan jännittää että näenkö kohta Saabin, kohtaanhan arkkitehdin. Toinen jännä juttu on se, miten erikoiset silmälasit sillä on. Ei varmasti ole tylsät ja yksiväriset, sanokaa minun sanoneen.

Back
Ylös Bottom