Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Calle ykkösellä

- - - Updated - - -

Pelkään että jyrähdys ei saa velivenäläisille paskoja housuun.

Pelkään että jyrähdys ei saa velivenäläisille paskoja housuun.

Mutta on se mahdollista, esim. jos veli venäläinen ei ole hoitanut akuuttia ripuliaan Precosalla, voi äkillinen naurun tyrskähdys aiheuttaa turskahduksen toisessa päässä. Toivottavasti on edes aluskalsarit jalassa, ettei mee hukkaan.

Pitäskö panna maata. Tuntuis hyvälle uppoutua ihmiskehtoon sikiöasentoon. Käden kun sais vielä tissille (ei omalle), niin se ois elämää!

Kuuntelen koskettavia biisejä silmät kosteina. Onko tämä normaalia?

Puol 8 soi herätyskello tosi rumasti, aamulla on oltava tikissä.

Taas työterveystarkastus: kuse purkkiin, puhalla tohon, kato näätkö sä tosa jotain, sit se hemmetin kuulotesti. Josko ne keksis vielä jotain extrakivaa ja vaikka tökkis mua neulalla tai jotain.

Huomenia juu.

Uskaltauduin tänäaamuna vaa'alle viikonlopun jäljiltä. Tuloksen perusteella loppuviikon ruokavalio koostuu pölystä (VL, G) ja laadukkaasta vähäkalorisesta vedestä. Aktiviteetteina triathlon kolme kertaa päivässä.

Huomenta!

Harmaata ja märkää on. Onneks ei tarvitse ulkoistaa itseään vielä mihinkään. Kahvia koneeseen ja epätoivoista yritystä herätä.. Nukkumatti unohti taas taktisesti santalähetyksen mun osalta ja unet jäi turhan lyhyiksi.. Voi kooma.. :zzzz:

Havaitsin tuossa, että taidan pitää kaikista vuodenajoista.

Tekeekö se minusta positiviisesti ajattelevan optimistin.

Olisiko jollain tähän jotain lääkettä vai tarteeko muuttaa Ruotsiin ?

Huomasin taas aamusella miten hyvä ongelmanratkaisija olenkaan. Tulin eilen illalla salilta ja autosta oli bensa ihan finaalissa. Ratkaisin ongelman niin että en viitsinyt tankata silloin illalla, ainahan voin tankata huomenna aamulla töihin ajellessa. Se oli hyvä konsti.

Nyt kun MÖYKKYNEN ei ole läsnä niin kukahan tienaa eniten tässä ketjussa notkumisella?

- - - Updated - - -

Minä se en ole.

- - - Updated - - -

Veikkaan: Joku mallintajista:mme.

Back
Ylös Bottom