Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvät huomenet! Ei tullu juuri nukuttua viime yönä ni selvis hyvin jopa maanantaina jo seiskan aikaa töihi. :D ...Eiköhä se väsymys jossai välissä iske päälle, mutta hyödynnetää tää vireystila nyt ja painetaa duunia.

Ysiltä menin viimein nukkumaan ja heräsin hulluna touhuamaan ja purkamaan laukkuja puoli seittemältä. :D Olihan tuota univelkaaki vähän kertynyt.

Se meni hyvin. Selailin nettiautoa puolille öin ja kun lopulta oli todellakin jo pakko raahata itsensä sänkyyn, niin mieli vaelsi villinä melkoisissa sfääreissä. Löin silmäpussit tissien kanssa samoihin liiveihin. Erilaista pushuppia. Ihanata maanantaita, tän päivän treenit taitaa olla melko etanoliset.

Kun ihmiskunta tässä kovasti hektistyy ja väsyy koko ajan, tuleekohan silmäpusseista evoluution kehityksestä uudet tissit ?

Tosin näitä näkyy aika paljon miehilläkin. Eritoten tv:n urheilupiireissä.

Huoh, ette sit edes ysiin asti kestä ilman et menee törkeeks. Who needs to be spanked? Perkele.

Oli ihan pakko hiippailla toimistoon ja koneelle. Kuulin huhua, että tissit mainittu. Ja kairaksin tissit nimenomaan. Niistä mulla ei oo muuta kuin hyviä muistoja.

- - - Updated - - -

Se meni hyvin. Selailin alastontasuomea puolille öin ja kun lopulta oli todellakin jo pakko raahata itsensä sänkyyn, niin mieli vaelsi villinä melkoisissa sfääreissä...

törkee..

Ysiltä menin viimein nukkumaan ja heräsin hulluna touhuamaan ja purkamaan laukkuja puoli seittemältä. :D Olihan tuota univelkaaki vähän kertynyt.

Hetkinen! Nukuit normaalit yöunet ja puhut univelasta? Minä nukuin, vimmeyönä, ilman univelkaa, 21:30-07:30. Univelka: negative, koska: pe-la 12h ja la-su 11h, unta. Perjantaina, yksi olut, terveydeksi, saunan päälle.

- - - Updated - - -

Siinä viikollopun merkittävimmät activiteetit.

Muistan männävuosina joskus dietillä ollessani sopineeni itseni kanssa, että olutta ei juoda muuta kuin saunan jälkeen.

Arvatkaapas, nousiko sähkölasku tuona aikana ?

Ja nokkelille tiedoksi, että ei, minulla ei ole puukiuasta.

Pitäisi olla sellainen vekotin, joka kääntää ihmistä yöunien aikana. Pitkistä unista tulee kolotus ihmiseen. Ei ole hyvä, vaikka tarttisi untakin.
Meillä on, merkkinä Canis lupus familiaris, arkisemmin koira.

S-bonus 5.01€, wau!

Pitäisi olla sellainen vekotin, joka kääntää ihmistä yöunien aikana. Pitkistä unista tulee kolotus ihmiseen. Ei ole hyvä, vaikka tarttisi untakin.

Mä oon taas pyöriny koko yön ja nukkunu huonosti. Tarttisin varmaan lepositeet niin pysyis paikallaan.

Väsyttää edelleen.

Itse kanssa tuli kyllä yöllä pyörittyä, liekö sitten "levottomat jalat". Aamulla levottomana olikin sitten aivan eri elin.

- - - Updated - - -

1/2 Päivän palavereista takana, tätä voisi juhlistaa vaikka kupposellisella raikasta vettä.

vittukuväsyttää

- - - Updated - - -

Maksan vitosen seuraavasta palvelusta: kasseista kiinni takaapäin, reipas nykäisy ja samaan aikaan polvi palleaan. Kiitos.

Back
Ylös Bottom