Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä join eilen punaviiniä, se on erittäin hyvä lisuke lihalle.
Liha raakana, kiitos.

Minäkin nautin eilen punaviiniä, kätevästä hanapakkauksesta. Se on siitä kätevä, että juomaansa määrää on helppo arvioida alakanttiin. Join sitä täysin selvinpäin. Täysin selvinpäin nukkumaan, ei mitään sänkyyn ulostamista tms vaan todella Eurooppalaisittain. Useammankin eurooppalaisen tapaan. En voi kyllin korostaa juomisen kohtuullisuutta ja selvinpäin oloa. Ps onx normaalia että kives ja penikset ei mahdu kondoliin?

Nyt vähän hwiluu. Täysin selvinpäin.

- - - Updated - - -

Katseltiin tässä juuri sanzen kanssa tapparan playoffit viimekaudelta suorana.

- - - Updated - - -

Lähetys ei ollut suorana, jos tiedätte mitä tarkoitan.

Mä tulin just saunassa.. STA! Pilari mondexi mikälie pihisi kuin sumppi konsanaa. Ja karvaisempana tulin mitä menin. Kissa perkele käyny pyörii laudeliinoilla. Ja tottakai kiskasin saunan päälle tölkillisen. Retpullia.

Saunamajuri pyssylle tiedoksi, että taas sauna lämpiää ja olutta ei todellakaan ole.

Meillä on kälynen lenkkisauna tiistaisin 18-20. En edes sinne kerkeä. Onneksi duunissa on salilla hyvä sauna ja firmasali aiva parhaasta päästä, missä olen käynyt..:)

- - - Updated - - -

Mulla on kaljaa, muttei saunaa... Mut mulla on kylpyamme ja kylpyankkoja!

Pääseekö mukaan, jos tuo kylpyvaahtoa ja omat simmarit...JooJoo, tiedän tiedän, sulla on siellä kumminkin joku äijä snorklaamassa...:dance2:

Mulla on sauna, mutta en voi saunoa pariin viikkoon.
Nyt kyllä sauna maistuisi, saisi vähän rentoutua ja purkaa punaisten aiheuttamaa henkistä kärsimystä :D

Meillä on kälynen lenkkisauna tiistaisin 18-20. En edes sinne kerkeä. Onneksi duunissa on salilla hyvä sauna ja firmasali aiva parhaasta päästä, missä olen käynyt..:)

- - - Updated - - -

Pääseekö mukaan, jos tuo kylpyvaahtoa ja omat simmarit...JooJoo, tiedän tiedän, sulla on siellä kumminkin joku äijä snorklaamassa...:dance2:

Ei tartte mittään tuoda, kaikki tarvittava löytyy :D paitsi, jos mango-papaya- kylpyvaahto ei jostain syystä kelpaa!

Back
Ylös Bottom