Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna:

[video=youtube_share;OM0P4OGkwxA]http://youtu.be/OM0P4OGkwxA[/video]

Homos Areenalla olis kans huomenna jotain kitaramusiikkia tarjolla. Eijaksa. Millään.

e: The Hoff automainoksessa:D Tai Nissanin mainoksessa siis.

#läsnä ole, en

[video=youtube_share;B3gdbD4hzx8]http://youtu.be/B3gdbD4hzx8[/video]

Noniin kuntit. 650 pojoo kolmeen sarjaan. Nyt ei haittaa edes talvivaaran kadonneet massit!

- - - Updated - - -

Kolmen sarjan enkka on 729. Tosin oli vähän isompi tasoitus sillon.

Hekin menettävät rahansa Talvivaaran konkurssissa

Miksi listalla ej ole vokottia 2000 kpln omistuksella?
Tuolla listalla olevia jo voinee harmittaa.

Talvivaaran
johtoryhmän osakeomistukset

Osakkeita

Optioita

Toimitusjohtaja Pekka Perä

130029287

Rahoitus- ja talousjohtaja
Saila Miettinen-Lähde

3 374 880

159000

Varatoimitusjohtaja
Pekka Erkinheimo

2 464 500

114000

Kestävän kehityksen johtaja Eeva Ruokonen

270 300

114000

Johtaja, energia Harri Natunen

201 750

276500

Teknologiajohtaja Pertti Pekkala

12 500

Henkilöstöjohtaja Maija Kaski

64000

Yhteensä

138340717

740000

Huomenia.

Suoritin eilen renkaanvaihdon, oikea-aikaisesti. Vittumainen homma, en tykkää ollenkaan. Mä oon sitä mieltä että se on ihan turhaa, kaks kertaa vuodessa puljataan mokoman asian kanssa. Tähän sama kanta kuin kellojen siirtoon, lopetetaan tämä järjettömyys.

Mä liukastelin kesäkumeilla salille. Onneks oli mukana, sellanen kokoelma oli fitnesspöksyä liikenteessä. Sisältö oli mielikuvitukseni mukaan pääasiassa sitä hyvää laatua. Täytyy varmaan soittaa renkasliikkeen klopeille, että mä olen tulossa. Cliör te sketsl, kuten sanoisi Gretzky.

Dear Eki,

voi olla toiveajattelua, mutta yritän nyt vielä löytää täältä avun erääseen pikkusen kiusalliseen hommaan. Keissihän on siis seuraavanlainen: ystäväni kävi syksyllä Budapestissä jossa paikalliset tumppaavat siis väkisin suuhun rasvaista ruokaa, alkoholia ja nikotiinituotteita. Jo pelkästään nämä ovat omiaan ärsyttämään ruoansulatus elimistöä ja etenkin jättöreunan seutua. Mutta. Ystävänihän oli siis hövelillä tuulella väljän lomabudjetin ja paikallisten ruokajuomien takia ja päättikin poiketa kylpylässä. Kylpylä oli kuulemma sinänsä miellyttävä kokemus, mutta ystävälläni oli arviontikyky pettänyt istumapaikkaa valittaessa. Kohteessa oli hiukan tungosta, joten ystäväni tyytyi paikkaan josta nousi juuri ennen häntä semmoinen karvainen, talipallon muotoinen ihottumakasa, ammatiltaan todennäköisesti lihanleikkaaja. Ystäväni kuvaili tämän aboriginaalin pyrstöä siten, että pakarat näyttivät siltä kuin ne olisivat tulehtuneet yhteen. Löylyt olivat kuitenkin kohdillaan. Palattuaan lomamatkalta kotiin ystäväni on joutunut kärsimään kutinasta peräaukon ympärillä sekä kepeksien takaisessa maastossa. Onkohan tähän mitään apuja? Lisäksi ystäväni naapuri on nähty lenkkipolulla hinkkaamassa takasämpyläänsä petäjään. Mistä tämä voi johtua? Voiko joku olla raskaana?

nimim "kahlittu myyräenkeli"

Back
Ylös Bottom