Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä! Nii Just!

- - - Updated - - -

vitu apinat ..tana

- - - Updated - - -

Oho siistikäämme kieltä.

- - - Updated - - -

Paikalla saatta olla NAISia. Ne on niin herkkiä.

Oliskohan töissä mukavempaa, jos ois piilopullo ?

Ei siitä koskaan tarttisi juoda, mutta tietäsi, että tuolla se pullo on.

- - - Updated - - -

Toisaalta, kyllä siitä sitten tulisi juotuakin.

Sitten voisi ostaa pöydälle käsidesin haisemaan viinalta, niin ei kukaan epäilisi.

Ontää tällästä: Ulosteellä ja kirjastossa käyty. Mitässitte?

image.webp

Kai olet tietoinen, että tuollainen jatkuva alkoholinkäyttämättömyys voi aiheuttaa surua, murhetta ja melankoliaa ?

Puhumattakaan siitä miten maksa voi järkyttyä :wtf:

- - - Updated - - -

Pitäisi aloittaa kirjoittamaan yhtä viestiä mutta alkoikin väsyttää eikä ajatus kulje. Tulee varmaan loistava teksti. Keskittymishäiriö ja väsymys on aina hieno yhdistelmä.

Feryahan imee kuin sieni. Alkoholia. Oikein paikat märkinä. Suupielet.

Paitsi nyt ylihuomenna hän päättikin pitää taukoa. En oikein osaa arvostaa tuollaista käytöstä.

Pitäisi aloittaa kirjoittamaan yhtä viestiä mutta alkoikin väsyttää eikä ajatus kulje. Tulee varmaan loistava teksti. Keskittymishäiriö ja väsymys on aina hieno yhdistelmä.

Jos tekstin aihe liittyy edes etäisesti maskulinismiin tai muinaisiin salaseuroihin ja eritoten niiden perustamatta jättämisen, voin yrittää parhaani mukaan auttaa tekstin kirjoittamattomuudessa.

Vaikeeta seurata vaan vierestä miten nuori nainen välttelee alkoholia. Tekis mieli puuttua, mutta se on Suomessa sen verran tabu että ei taida uskaltaa. Meillä on se perinteinen lähestymistapa että "vaikka mä en käytäkään alkoholia niin silti oon aina työni hoitanut". Ihmiset ei ymmärrä, että tossa hommassa voi olla yllättävän syvällä, vaikka kaikki oliskin ulospäin suht kunnossa.

- - - Updated - - -

Mullakin se lähti jo ihan viistoistakesäsenä, ensin oli ihan viattoman tuntusia selviä viikonloppuja sillon tällön, sitten mä huomasinkin, että tuli oltua selvinpäin oikeestaan joka viikonloppu. Alkuun riitti se että oli perjantain selvinpäin, mutta sitten tuli kuvaan se, että lauantaikin meni samaan kirkkaaseen tuubiin vesiselvänä.

- - - Updated - - -

Kerran mä kirjotin ja lähetin työhakemuksenkin täysin selvinpäin.. ja jumalauta ne kutsu vielä haastatteluun. Niin sitä vaan pystyy porskuttamaan ihan nollapromilleilla!

Mä oon tykännyt veneilystä ihan pikkupojasta asti. Siellä tuo selvinpäin olo on ollut ehkä häijyimmillään. Siinä kun ajat sikari suussa mååttårbaattia kattoluukusta.. Ei oo helppoo ruorijuopotella selvinpäin.

Nykyään ollaan vähän turhan vakavia, eikä tuollaisista asioista uskalleta edes puhua.

Toista se oli ennen vanhaan. Jos nyt ajatellaan vaikka hienoa vanhaa rallatusta

"Ja se Oolannin sota oli kauhia
Hurraa, hurraa, hurraa
..."

Nykyaikaina ei tulisi kuuloonkaan moinen. Vai miten olisi

"Ja se Itä-Ukrainan sota oli kauhia
Hurraa, hurraa, hurraa"

Tai sitten Suomalaisittain:

"Ja se jokatalvinen influenssa oli kauhia
Hurraa, hurraa, hurraa"

Minä hörppäsen kupposen arabialaista. Vai olisko kaksi kupposta paremmin balanssissa...

- - - Updated - - -

Ja se mikkihiiri laulu tulee aina mieleen:

"Mikki Hiiri mättähältä mättähälle loikki, vain pikku jalka pilkistää.." Ehkä vähän tuhma?

Kuumaa mokkaa ja höyryävää arabialaista...

- - - Updated - - -

Taidan lipasta kenialaista

- - - Updated - - -

Vai olisko sittenkin costa-rican mustaa kultaa?

- - - Updated - - -

Futeri lipasee sveitsiläistä vesiselvää.. varo ettei kieli jääty kiinni!!

Back
Ylös Bottom